  • Data: 2009-12-29 13:51:47
    Temat: Kupiłem bubla - co wolno mi a co sprzedawcy?
    Od: dexter74 <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    4-go grudnia kupiłem odtwarzacz DVD.
    Po 4 dniach wyszło, że ma parę wad.
    Oddałem do sklepu, o zwrocie kasy sprzedawca nie chciał słyszeć.
    Przyjął sprzęt do serwisu. W zgloszeniu napisałem, że domagam się
    zwrotu pieniędzy.
    Po kilku dniach otrzymałem poleconym pismo, że na zwrot kasy liczyć
    nie mogę. "w chwili, gdy reklamowany produkt powróci z serwisu
    zapraszamy do sklepu w celu wymiany na nowy model lub inny produkt z
    naszej oferty w cenie pierwotnego zakupu".

    I teraz pytanie - jeśli się okaże, że odtwarzacz ma te same wady,
    ktore miał i pozostałe egzemplarze tego modelu też - czy sprzedawca
    musi mi zwrócić kasę, czy może wcisnąć mi coś innego?