    From: "MichalS" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kumoterstwo w piotrkowskim sadzie cywilnym!!!?
    Date: Mon, 6 Nov 2006 16:19:56 +0100

    Czesc, mam na imie Monika, pierwszy raz zwracam sie z zapytaniem na liste.
    A sprawa jest taka:
    Za kilka dni musze zlozyc apelacje od skandalicznego wyroku (wiele uchybien
    formalnych,
    merytorycznie niesprawiedliwy). Wyrok wydala sedzia, ktorej matka jest
    prezesem sadu
    okregowego w tym samym miescie.
    Tak wiec apelacje od wyroku corki bedzie rozpatrywala matka lub jej sluzbowi
    podwladni.
    Z litera prawa jest to chyba zgodne, ale co z zasadami wspolzycia
    spolecznego?
    Przeciez od ilosci zgodnych wyrokow w dwoch instancjach zalezy awans sedzi
    do sadu okregowego!
    Co moge w tej sytuacji zrobic? Czy mam szanse, aby apelacje rozpatrywal inny
    sad okregowy -
    w innym miescie, czy musze sie z tym pogodzic i liczyc na sprawiedliwy
    werdykt?
    Czy mam jakies srodki odwolawcze?

    Pozdrawiam, Monika.