  • Data: 2006-11-11 17:12:16
    Temat: Re: Kumoterstwo w piotrkowskim sadzie cywilnym!!!?
    Od: "MichalS" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:b08e0$454f537a$57cf7bb1$28384@news.chello.pl...

    > Możesz zgłosić wniosek o wyłączenie wszystkich sędziów tego sądu (z
    > imienia i nazwiska) z podaniem przyczyny.

    I jaka mam podac przyczyne? Ze boje sie, ze matka pomoze
    corce w awansie do okregowego odrzucajac apelacje?
    Dowiedzialam sie, ze sad nie uwzglednia takich wnioskow.
    Okazuje sie, ze w Piotrkowie sa trzy takie rodzinne pary
    (w okregowym rodzic, w rejonowym dziecko).
    Gdzie ETYKA prawnicza?

    Pozdrawiam. Monika.