    From: "John Smith" <s...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kto odpowiada za promotora pracy dyplomowej?
    Date: Fri, 12 Aug 2011 13:47:58 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    Witam czytających.

    Sprawa dotyczy pracy dyplomowej pisanej w szkole wyższej niepublicznej.
    Ocena niedostateczna została wystawiona z uwagii na nie zastosowanie przyjętego przez
    szkołę schematu obowiązującego edycji tekstu.
    Z tego co się dowiedziałem, to szkoły inżynierskie oczekują inaczej przedstawionego
    zagadnienia niż dajmy na to magisterskie. Inne
    konwencje stosują różne szkoły wyższe. Do błędu promotor się przyznał, tłumacząc, że
    on nie wiedział jak w tej szkole pisze się
    prace, bo pracuje równolegle w kilku szkołach. A moja praca dyplomowa była jego
    pierwszą promowaną w tej szkole. Moją prace promotor
    ocenił na 5-kę. Zresztą to bardzo poważna praca, nowatorska, ale źle opisana.

    Zatem kwestia winnego ustalona bezsprzecznie.

    Pytanie..

    Czy dziakan lub rektor jest odpowiedzialny za pracę, obowiązki wykonywane przez
    promotora pracy dyplomowej?
    Czy promotor pracy dyplomowej, który swoim zaniedbaniem, brakiem wiedzy doprowadził
    do oceny niedostatecznej promowanej pracy
    dyplomowej jest odpowiedzialny za ten fakt i jeśli tak to czego od niego można
    wymagać?
    Czy ja jako student mogę domagać się od szkoły jakiegokolwiek zadośćuczynienia. ew.
    przeprosin, ew.zmiany promotora na innego w
    trybie natychmiastowym na moich warunkach.

    Zamierzam domagać się przyjęcia wersji poprawionej oraz natychmiatowego dostarczenia
    jej do recenzenta i ew. obrony (wszystko na
    CITO). Z uwagii na terminy, które zostały zawalone przez pracownika szkoły, czyli
    promotora.

    Pozdrawiam

    PS. Jeśli to nie jest grupa dyskusyjna odpowiednia do tego zagadnienia, to proszę o
    wskazanie właściwej jeśli ktoś może.