  • 231. Data: 2010-12-10 19:21:10
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2010-12-09 13:30, Icek pisze:
    > A jak powód dostarczył nieaktualny adres pozwanego ? Pozwany dowiaduje się
    > gdy znika mu kasa z konta. Przywrócenie terminu CI nie przysługuje bo pozew
    > niegdy nie został doręczony (mogę Ci zeskanować). Doręczenie wyroku też Ci
    > nie przysługuje bo pozostaje w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia. Jedyne
    > co Ci przysługuje to wznowienie. A tu decyzja jest bardzo często negatywna.

    to nie tak
    choć nie przeczę, że niestety są sądy, które tak działają

    KG

  • 232. Data: 2010-12-10 19:21:15
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2010-12-09 14:57, Icek pisze:
    > Czekam na rozstrzygnięcie wznowienia.

    powinno się zakończyć odrzuceniem skargi

    KG

  • 233. Data: 2010-12-10 19:23:46
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2010-12-10 09:42, Icek pisze:
    > Wystarczy, że sąd zwracałby uwagę na aktualność wpisu lub sam sprawdzałby
    > wpis w odpowiednim rejestrze. Aktualność rejestru to oczywiście kwestia
    > pozwanego i trzebaby pilnować aby adres do doręczeń (zameldowania, siedziby,
    > pełnomocnika do doręczeń lub inny) był aktualny

    jakby sąd miał jeszcze bezpośredni dostęp do danych meldunkowych...

    KG

  • 234. Data: 2010-12-10 20:50:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-10 18:06, Użytkownik Arek napisał:

    > W takiej Ameryce - coby podać tylko wysoce rozwinięty kraj - jakoś nie
    > ma meldunków i innych takich, a pozew TRZEBA doręczyć.

    W polskich realiach znaczyło by to że listonosz odfajkuje
    że doręczył. Dopiero wtedy byś płakał jaka niesprawiedliwość
    i bezprawie. :-)

    Pozdrawiam

  • 235. Data: 2010-12-10 20:54:45
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-12-10 21:50, RadoslawF pisze:
    > W polskich realiach znaczyło by to że listonosz odfajkuje
    > że doręczył. Dopiero wtedy byś płakał jaka niesprawiedliwość
    > i bezprawie. :-)

    Jaki listonosz?
    Ty masz potwierdzić.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 236. Data: 2010-12-10 20:56:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-10 17:57, Użytkownik Icek napisał:

    > nigdy sie nie przeprowadzałeś ? A jak się wyprowadzisz i po 2-3 latach
    > przyjdzie taki nakaz na stary adres ?

    W moim przypadku to co przyjdzie na stary adres zostanie odesłane
    na aktualny, tak wiem zaraz zapłaczesz że to niepewne bo
    nieudacznicy tego nie potrafią sobie zorganizować.
    Całkiem jak sprawdzenia skrzynki pocztowej przez rodzinę
    lub uczynną sąsiadkę.

    Zdaje sobie sprawę że może zaistnieć zbieg okoliczności który
    doprowadzi mnie do opisywanej sytuacji. Tyle że ja zamiast
    płakać z tego powodu na grupach potrafię sobie tak zorganizować
    aby zminimalizować szansę na coś takiego.

    Pozdrawiam

  • 237. Data: 2010-12-10 21:00:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-10 21:56, RadoslawF pisze:

    > W moim przypadku to co przyjdzie na stary adres zostanie odesłane
    > na aktualny, tak wiem zaraz zapłaczesz że to niepewne bo

    Jest taka usługa w poczcie polskiej?

    --
    Liwiusz

  • 238. Data: 2010-12-10 21:05:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-12-10 21:56, RadoslawF pisze:
    > W moim przypadku to co przyjdzie na stary adres zostanie odesłane
    > na aktualny, tak wiem zaraz zapłaczesz że to niepewne bo
    > nieudacznicy tego nie potrafią sobie zorganizować.

    Ledwie przez miesiąc mój ty wielki spryciarzu.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 239. Data: 2010-12-10 21:05:41
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-12-10 22:00, Liwiusz pisze:
    > Jest taka usługa w poczcie polskiej?

    Jest. Trwa miesiąc :)

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 240. Data: 2010-12-10 22:27:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-10 21:54, Użytkownik Arek napisał:

    > Jaki listonosz?
    > Ty masz potwierdzić.

    Z oczywistych względów spory procent otrzymujących nie potwierdzi.
    Tam gdzie takie prawo funkcjonuje (USA) przyjmuje się oświadczenie
    osoby dostarczającej że dostarczyła.
    Czyli jak listonosz odfajkuje że dostarczył to sąd przyjmuje że
    dostarczono.