    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Date: Fri, 10 Dec 2010 21:56:26 +0100
    <idljqj$ebc$1@inews.gazeta.pl> <idljup$emj$1@inews.gazeta.pl>
    <idm5j5$2b6$1@news.onet.pl> <idmnnm$j8v$1@node1.news.atman.pl>
    <idmotj$l32$2@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net> <4cff2cf8$1@news.home.net.pl>
    <idne8p$nld$1@news.onet.pl> <4cff3ec9$1@news.home.net.pl>
    <idngos$1rd$1@news.onet.pl> <idns7c$7md$2@inews.gazeta.pl>
    <idnsf8$i8e$3@news.onet.pl> <idnsnq$9s1$2@inews.gazeta.pl>
    <idoven$3t5$1@node1.news.atman.pl> <idqsgt$r3u$2@inews.gazeta.pl>
    <ids0de$oth$1@node1.news.atman.pl> <idsu2s$t31$1@inews.gazeta.pl>
    <idt2j2$vf5$1@node1.news.atman.pl> <idt4ue$oct$1@inews.gazeta.pl>
    <idtj3o$3un$1@node1.news.atman.pl> <idtm0c$4hn$1@node1.news.atman.pl>

    Dnia 2010-12-10 17:57, Użytkownik Icek napisał:

    > nigdy sie nie przeprowadzałeś ? A jak się wyprowadzisz i po 2-3 latach
    > przyjdzie taki nakaz na stary adres ?

    W moim przypadku to co przyjdzie na stary adres zostanie odesłane
    na aktualny, tak wiem zaraz zapłaczesz że to niepewne bo
    nieudacznicy tego nie potrafią sobie zorganizować.
    Całkiem jak sprawdzenia skrzynki pocztowej przez rodzinę
    lub uczynną sąsiadkę.

    Zdaje sobie sprawę że może zaistnieć zbieg okoliczności który
    doprowadzi mnie do opisywanej sytuacji. Tyle że ja zamiast
    płakać z tego powodu na grupach potrafię sobie tak zorganizować
    aby zminimalizować szansę na coś takiego.