  • 1. Data: 2005-08-25 18:50:17
    Temat: Krolikarnia..... jakie ma prawa..
    Od: "bla" <j...@p...onet.pl>

    .. mam problem..

    Kupujac ta dzialke mialam swiadomosc z epowstanie tu osada domkow rodzinnych
    . Jednak ... Jakis czas temu dostalam informacje ze na tej posecji powstanie
    dom i budynki gospodarcze pod dzialanosc.. NO i nie bylo zaznaczone jaka
    dzialalnosc. Jednak mysmy sie na nia nie zgodzili.. Pomimo tego ze pismo
    bylo zlozone itd..nie dostalismy nigdy odp z urzedu gdminy ktory przyslal
    poprzednia informacje. A pa X buduje tam krolikarnie na 8000 krolikow, Nie
    chce miec za plotem tego smrodu. Wyrzucili do z innych posesji w Tym z
    takiej w BOzym Polu bo lataly tam mu szczury i byl fetor. Teraz mam miec to
    za plotem.. budowalam tutaj dom bo ma pare metrow do lasu .. cisza a
    teraz..??

    SLuchajcie nie wiem co robic.. ja tego tutaj nie chce podobnie jak
    sasiedzi... co mam robic gdzie isc interweniowac itd..

    m...@w...pl

  • 2. Data: 2005-08-26 07:58:56
    Temat: Re: Krolikarnia..... jakie ma prawa..
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    bla wrote:

> [...]
    >
    > SLuchajcie nie wiem co robic.. ja tego tutaj nie chce podobnie jak
    > sasiedzi... co mam robic gdzie isc interweniowac itd..

    Sprawdzić plan zagospodarowania terenu PRZED zakupem działki.

  • 3. Data: 2005-08-26 12:37:01
    Od: joe <c...@a...com>

    jureq wrote:

    > Sprawdzić plan zagospodarowania terenu PRZED zakupem działki.

    Z tym ze to dalej nie daje prawa do wybudowania lotniska dla 747 czy
    elektrowni nuklearnej za plotem sasiadow.