  • 1. Data: 2005-08-25 18:23:30
    Temat: Niezapłacone nadgodziny.Za to zwolniono mnie z pracy?
    Od: "Leszek" <o...@p...onet.pl>

    Witam
    Kiedy zacząłem rozmawiać z kolegami z pracy o nie wypłaconych nadgodzinach
    to był początek końca w tej firmie.
    Był przeciek informacji do szefostwa, ustawili mnie na celowniku (do
    zwolnienia)Dodam że nadgodzin według mojego stanu zatrudnienia (umowa o
    prace na czas określony 5 lat)było ok.80 godz miesięcznie.W końcu zostałem
    zwolniony :-(( ( zwolnienie z winy pracodawcy) Nie mam żadnych dowodów na
    papierze ile godzin pracowałem dokumenty typu lista obecności itp. to fikcja
    w tej firmie.Natomiast mam kilku świadków (byłych pracowników)tejże
    firmy,którzy pracowali w tym systemie 24/48.Swięta i niedziele w tej firmie
    są traktowane jako zwykły dzień roboczy.Chciałbym prosić o pomoc czy w mojej
    sytuacji mam jakieś szanse na drodze sądowej dochodzić się wypłacenia mi
    zaległych nadgodzin?
    Pozdrawiam Leszek

  • 2. Data: 2005-08-25 19:42:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Zeznania świadków są równie dobrym dowodem, jak lista obecności.