  • 1. Data: 2005-08-25 16:03:27
    Temat: Zgloszenie przestepstwa
    Od: "Pawel" <p...@v...pl>

    Czy jezeli zglosze i poinformuje prokurature przez telefon ze zostalo
    popelnione przestepstwo lub podejrzenie o popelnieniu ma on obowiazek zajac
    sie sprawa ?Sprawa dotyczy dosc powaznego przestepstwa i dowody sa 100
    procentowe a oni kaza sie mi bawic w jakie pisanie listow. Gdy dzwonilem to
    kazano mi wszystko na papierze i wyslac poleconym.Prokuratura jest tez winna
    w tej sprawie (niesluszne umorzenie i jeszcze cos )wiec moze licza na moje
    zniechecenie?Nie mieszkam w Polsce.

  • 2. Data: 2005-08-25 16:18:54
    Temat: Re: Zgloszenie przestepstwa
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Pawel napisał(a):
    > Czy jezeli zglosze i poinformuje prokurature przez telefon ze zostalo
    > popelnione przestepstwo lub podejrzenie o popelnieniu ma on obowiazek
    > zajac sie sprawa ?

    teoretycznie tak

    > Sprawa dotyczy dosc powaznego przestepstwa i dowody sa
    > 100 procentowe a oni kaza sie mi bawic w jakie pisanie listow.

    to napisz list

> [...]
    > i jeszcze cos )wiec moze licza na moje zniechecenie? Nie mieszkam w Polsce.

    może liczą na zniechęcenie ... :)

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 3. Data: 2005-08-25 16:46:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawel wrote:
    > Czy jezeli zglosze i poinformuje prokurature przez telefon ze zostalo
    > popelnione przestepstwo lub podejrzenie o popelnieniu ma on obowiazek
    > zajac sie sprawa ?

    Teoretycznie tak. W praktyce anonimowe donosy telefoniczne bywają
    traktowane podobnie, jak ploteczki z magla (w wolnej chwili ktoś
    pobieżnie sprawdzi).

    > Sprawa dotyczy dosc powaznego przestepstwa i dowody sa
    > 100 procentowe a oni kaza sie mi bawic w jakie pisanie listow. Gdy
    > dzwonilem to kazano mi wszystko na papierze i wyslac poleconym.

    Taka jest prawidłowa procedura. Co? Nie masz pieniędzy na list? Czy
    boisz się, że w ten sposób prokuratura będzie mogła cię 'namierzyć'
    jeśli się okaże, że robisz sobie jaja?

    > Prokuratura jest tez winna w tej sprawie (niesluszne umorzenie
    > i jeszcze cos )wiec moze licza na moje zniechecenie?

    Jasne. Wszyscy naokoło winni, bo jak mówisz 'żabki' to nie zaczynają skakać.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 4. Data: 2005-08-25 16:52:22
    Od: "Pawel" <p...@v...pl>

    > Teoretycznie tak. W praktyce anonimowe donosy telefoniczne bywaj?
    > traktowane podobnie, jak ploteczki z magla (w wolnej chwili kto? pobie?nie
    > sprawdzi).

    Czy ja pnapisalem ze chce byc anonimowy?Absolutnie nie chce.

    > Taka jest prawid?owa procedura. Co? Nie masz pieni?dzy na list? Czy boisz
    > si?, ?e w ten sposób prokuratura b?dzie mog?a ci? 'namierzyae' je?li si?
    > oka?e, ?e robisz sobie jaja?

    jw.

    > Jasne. Wszyscy naoko?o winni, bo jak mówisz '?abki' to nie zaczynaj?
    > skakaae.

    To za malo znasz realia chyba.

  • 5. Data: 2005-08-25 16:55:51
    Od: "Pawel" <p...@v...pl>

    > Taka jest prawid?owa procedura. Co? Nie masz pieni?dzy na list? Czy boisz
    > si?, ?e w ten sposób prokuratura b?dzie mog?a ci? 'namierzyae' je?li si?
    > oka?e, ?e robisz sobie jaja?

    Wiem o czym pisze,znam cala sparwe dokladnie i niema watpliwosci ze sa
    winni.Nie bede opisywal dokaldnie o co chodzi.Spodziewalem sie takich
    niemadrych komentarzy.To nie moja problem.

  • 6. Data: 2005-08-25 17:04:51
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Uzytkownik "Pawel" <p...@v...pl> napisal w wiadomosci

    >Nie bede opisywal dokaldnie o co chodzi.Spodziewalem sie takich niemadrych
    >komentarzy.To nie moja problem.

    To po co smiecisz i dupe zawracasz??

  • 7. Data: 2005-08-25 17:05:04
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Pawel napisał(a):

    > Wiem o czym pisze,znam cala sparwe dokladnie i niema watpliwosci ze sa
    > winni.Nie bede opisywal dokaldnie o co chodzi.Spodziewalem sie takich
    > niemadrych komentarzy.To nie moja problem.

    więc daj szanse prokuraturze na poznanie sprawy ;)

  • 8. Data: 2005-08-25 17:16:38
    Od: "Pawel" <p...@v...pl>

    > To po co smiecisz i dupe zawracasz??

    narazie to ty smiecisz i dupe zawracasz.masz tyle inteligenscji zeby to
    zrozumiec?widze ze nie

  • 9. Data: 2005-08-25 17:19:21
    Od: "Pawel" <p...@v...pl>

    > To po co smiecisz i dupe zawracasz??

    jak jestes ciekawy to poczytaj sobie kryminaly.tu chodzi o konkretne
    pytanie.szkoda czasu

  • 10. Data: 2005-08-25 17:37:33
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    > narazie to ty smiecisz i dupe zawracasz.masz tyle inteligenscji zeby to
    > zrozumiec?widze ze nie

    Dzidzius sie obrazil i posmarkal?? Idz do piaskownicy.