  • 21. Data: 2006-10-11 18:48:38
    Temat: Re: Kradzież tablicy rejestracyjnej
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > wypisala mi pokwitowanie zamowienia tablicy i powiedziala, ze w razie
    > kontroli mam sie nim zaslaniac ;)

    Co nie zmienia faktu, ze to pokwitowanie niewiele jest warte ....

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 22. Data: 2006-10-11 20:07:31
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Scowron wrote:
    > Od początku miałem zamiar jechać ;). Chcę wiedzieć jak postępować w
    > razie zatrzymania.

    Trzeba chyba wyjść z założenia "policjant też człowiek". Jeśli:

    1. będziesz miał z przodu i z tyłu w widocznym miejscu numery,
    2. nie będą one łudząco podobne do fałszywych tablic rejestracyjnych
    (czyt. raczej kartka za szybą, niż kaligrafować litery i cyfry na
    kawałku blachy),
    3. będziesz w stanie uwiarygodnić utratę tablicy (czyt. wozić ze sobą
    zaświadczenie o zgłoszeniu utraty),
    4. poza tym wszystko będzie zgodnie z przepisami (czyt. OC, koło
    zapasowe, 0.0 promila, brak obcokrajowców w bagażniku),

    to raczej w najgorszym razie skończy się na drobiazgowej kontroli
    (dokumenty, karalność, numery nadwozia).

    -------------------+
    -------------------+

  • 23. Data: 2006-10-23 17:22:52
    Od: Scowron <s...@p...onet.pl>

    Wypada się pochwalić jak wszystko przebiegło.
    Jeździłem przez dwa tygodnie po Krakowie i nie tylko i zdarzało się że na
    plecach policja siedziała i ani razu mnie nie zatrzymali. Dodam że miałem
    wydrukowaną 'tablicę' i zawiszoną za szybą żeby nie zmokła. Samo
    wyrobienie tablicy to kwestia 5 dni w UK. Zaświadczenia żadnego nie dali
    ale też i nie zbarali tego z policji do czasu wydania tablicy (dopiero
    wtedy chcieli). Tak więc wszystko przebiegło spokojnie.
    P.S. Dzięki za wszelkie informacje.
    --
    Scowron