  • 1. Data: 2006-10-10 15:54:43
    Temat: Kradzież tablicy rejestracyjnej
    Od: Scowron <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Skradziono mi z samochodu jedną tablicę rejestracyjną. Zgłosiłem to na
    policję i dostałem zaświadczenie o zgłoszeniu. Teraz pytanie: Czy mogę w
    jakiś sposób korzystać z samochodu do czasu wydania nowych tablic?? Jeżeli
    nie to co mi grozi jeśli przyczepię kartkę z numerami i będę tak jeździł?
    Niestety miejsce pracy nie pozwala mi na załatwienie nowych tablic od ręki
    i muszę z tym poczekać do poniedziałku, a bez samochodu ciężko to będzie
    zrobić.

    --
    Scowron

  • 2. Data: 2006-10-10 16:39:35
    Temat: Re: Kradzież tablicy rejestracyjnej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Scowron wrote:

    > Skradziono mi z samochodu jedną tablicę rejestracyjną. Zgłosiłem to na
    > policję i dostałem zaświadczenie o zgłoszeniu. Teraz pytanie: Czy mogę w
    > jakiś sposób korzystać z samochodu do czasu wydania nowych tablic??

    Możesz go np. umyć, przykryć plandeką... Jeździć zasadniczo nie wolno.

    > Jeżeli nie to co mi grozi jeśli przyczepię kartkę z numerami i będę tak
    > jeździł?

    Niby przymykają na to oko, ale na upartego w ten sposób podrabiasz coś,
    co formalnie jest dokumentem :)

    Poczekaj na zrobienie nowej tablicy albo zmień numer rejestracyjny na inny.

    > Niestety miejsce pracy nie pozwala mi na załatwienie nowych tablic od
    > ręki i muszę z tym poczekać do poniedziałku, a bez samochodu ciężko to
    > będzie zrobić.

    Nie możesz wyrwać cię na pół godzinki? Ktoś z rodziny mógłby w
    międzyczasie kolejkę zająć ;)

  • 3. Data: 2006-10-10 17:29:22
    Od: Scowron <s...@p...onet.pl>

    Dnia 10-10-2006 o 18:39:35 Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

> [...]
    > co formalnie jest dokumentem :)
    >
    > Poczekaj na zrobienie nowej tablicy albo zmień numer rejestracyjny na

    Z tego co wiem to dają nowe rejestracje.

    > Nie możesz wyrwać cię na pół godzinki? Ktoś z rodziny mógłby w
    > międzyczasie kolejkę zająć ;)

    Do pokonania jest droga blisko 80 km w jedną stronę więc odpada.

    --
    Scowron

  • 4. Data: 2006-10-10 17:31:22
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 10-10-2006 o 17:54:43 Scowron <s...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Teraz pytanie: Czy mogę w jakiś sposób korzystać z samochodu do czasu
    > wydania nowych tablic?? Jeżeli nie to co mi grozi jeśli przyczepię
    > kartkę z numerami i będę tak jeździł?

    Ja sie podczepie: a jak jest z przejazdem samochodu z rejestracja "Mloda
    Para", "Nowozency" itp. Jak to jest organizowane? O ile cos takiego jest w
    ogole dozwolone.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.
    Thunderbird 1.5.0.7 i problem z sygnaturka? moze tak:

  • 5. Data: 2006-10-10 19:01:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Scowron wrote:

    > Z tego co wiem to dają nowe rejestracje.

    Jeśli chcesz.

    [ciach]

    > Do pokonania jest droga blisko 80 km w jedną stronę więc odpada.

    A ktoś zamiast nie może?

    Np. wziąć druczki z urzędu, w domu je podpisać, machnąć jakieś
    upoważnienie albo co?

  • 6. Data: 2006-10-10 19:32:17
    Od: Scowron <s...@p...onet.pl>

    Dnia 10-10-2006 o 21:01:16 Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    > Jeśli chcesz.
    >
    > [ciach]

    > A ktoś zamiast nie może?
    >
    > Np. wziąć druczki z urzędu, w domu je podpisać, machnąć jakieś
    > upoważnienie albo co?

    No właśnie rodzice już mają swoje lata i nie chcę ich fatygować. Z drugiej
    strony muszę jakoś dostarczyć zaświadczenie z policji oraz drugą tablicę.
    Bardziej mnie interesuje czego się mogę spodziewać podczas zatrzymania
    przez policje z naklejoną rejestracją, bo tak czy inaczej do domu muszę
    dojechać. Komunikacja miejska itp. odpada bo wtedy cały dzień stracony a w
    pracy muszę się pokazać. O wzięciu wolnego nie ma mowy. No więc jestem w
    kropce.

    --
    Scowron

  • 7. Data: 2006-10-10 19:55:55
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

> [...]
    > pracy muszę się pokazać. O wzięciu wolnego nie ma mowy. No więc jestem w

    Ja tam bym jechał...
    Zawsze możesz powiedzieć, że teraz musiała ci odpaść i jeszcze o tym nie
    wiesz :-)

    Podobne zdarzenie miała moja córka. Otóż na Mazurach przejeżdżała w nocy
    przez las polną drogą przez dużą kałużę i zgubiła w niej tablicę. Według
    przepisów miała zostawić auto w lesie i per pedes lecieć 250 km po nowe
    tablice? Myślę, że policja nie będzie specjalnie upierdliwa w takim
    przypadku.

  • 8. Data: 2006-10-10 20:01:17
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Ja sie podczepie: a jak jest z przejazdem samochodu z rejestracja "Mloda
    > Para", "Nowozency" itp. Jak to jest organizowane? O ile cos takiego jest w
    > ogole dozwolone.

    No nie jest, ale wszyscy po prostu przymykają na to oko i tyle. Bo niby
    o co sie bedzie dwóch policjantów kłóciło z 50-200 osobami z orszaku
    slubnego. I na dodatek nastepnego dniach beda pewnie w wszystkich
    gazetach.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 9. Data: 2006-10-10 20:04:35
    Od: Scowron <s...@p...onet.pl>

    Dnia 10-10-2006 o 21:55:55 zeeltom <z...@o...pl> napisał:

    > Ja tam bym jecha?...
    > Zawsze mo?esz powiedzieae, ?e teraz musia?a ci odpa?ae i jeszcze o tym nie
    > wiesz :-)

    Od początku miałem zamiar jechać ;). Chcę wiedzieć jak postępować w razie
    zatrzymania.

    --
    Scowron

  • 10. Data: 2006-10-10 20:57:47
    Od: "Wojciech Wrona" <v...@r...pl>

    Użytkownik "Scowron" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i muszę z tym poczekać do poniedziałku, a bez samochodu ciężko to będzie

    Osobiscie jezdzilem bez przedniej tablicy ponad miesiac i nikt sie nie
    przyczepil. Nowe tablice dostaniesz od reki w wydziale komunikacji, jednak
    duzo mniej boli dorobienie jednej sztuki z obecnym numerem. Pani urzedniczka
    wypisala mi pokwitowanie zamowienia tablicy i powiedziala, ze w razie
    kontroli mam sie nim zaslaniac ;)

    Pozdrawiam, Wojtek