    From: tadek <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kradziez danych osobowych
    Date: Wed, 14 Jul 2010 06:59:53 -0700 (PDT)

    Witam,

    Gdzie szukac pomocy?

    Jestem klientem jednej ze szkol. Kilkanascie dni temu otrzymalem
    oferte od innej szkoly (na to samo szkolenie). Co sie okazalo - osoba
    wysylajaca te oferte byla pracownikiem porzedniej szkoly, ale zmienila
    prace. Sprawa bardzo mnie zmrozila gdyz cala obsluge aministracyjna
    wykonuje za mnie szkola. Organizacja ktora nas ocenia nie ma
    bezposredniego kontaktu z nami (nie dysponuje adresem mailowym/
    telefonem/jedynie zaszyfrowanym identyfikatorem studenta), tak wiec
    pozostale szkoly nie maja mozliwosci wgladu do moich danych.

    Druga sprawa - nie wyrazilem nigdzie zgody na przetwarzanie moich
    danych osobowych.

    Odruchowo odp. do tej drugiej szkoly jakim sposobem maja moje dane -
    odp. byla bardzo prosta ze przepraszaja za ewentualny klopot i moga
    mnie wykasowac z bazy.

    Wiec poprosilem o wymazanie.

    Przyznam, ze firma ktora wyslala wskazana propozycje jest naprawde
    duza i znana i nie licze aby moje ewentuale pismo o zajecie stanowiska
    przynioslo jakikolwiek odzew.

    Moze ktos z Was mial do czyniania ze zlamaniem prawa o ochronie danych
    osobowych?