  • Data: 2003-10-24 17:59:07
    Temat: Kradzież
    Od: "Zorbas" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piszę pierwszy raz na grupę dlatego mam nadzieje, że niczego nie pokręce.
    Zrwacam się do was z pytaniem odnośnie kradzieży, otóż mój domek wczasowy
    został okradziony na sumę około 15tys. zł. Sprawców zatrzymano, dodatkowo
    okazało się, że brali oni udział w jeszcze paru innych włamaniach do domków.
    Część rzeczy udało mi się odzyskać, niestety części nie, a dodatkowo parę
    rzeczy została zniszczona. Niestety włamywacze nie posiadają żadnych
    oszczędności, a dodatkowo nigdzie nie są przyjęci do prawcy na czas
    nieokreślony. Jedyny ich "dorobek" to działki budowlane. Teraz czekam
    spokojnie trzeci miesiąc na rozprawe sądową, ale chciałbym wiedzieć czego
    mogę się spodziewać, czy są jakiekolwiek szanse na odzyskanie pieniędzy (po
    odzyskaniu części rzeczy ciągle jestem strartny na około 8tys. zl.)

    Jeszcze jedna sprawa mnie denerwuje,, otóż skradziono mi lampy
    oświetleniowe, które wrte są około 1000zł. Niestety nie zauważyłem ich braku
    i zapomniałem zgłosić. Po około miesiącu okazało się, że złodziej, który
    mnie okradł sprzedał te lampy miejscowemu barmanowi, który właśnie otwierał
    nowy lokal. Teraz lampy te są w lokalu, jednak czy jest możliwość by je
    odzyskać?

    --
    Człowiek ma w życiu dwa wyjścia: kształtować rzeczywistość lub poddać się
    jej.