  • Data: 2003-10-25 17:02:47
    Temat: Re: Kradzież
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:bnd6e6$ii6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > kpk?
    > >

    > A po co od razu powództwo? Toć to cała sformalizowana impreza gdzie
    > laik może popełnić jakiś błąd. Wystarczy ustny wniosek o naprawienie
    > szkody złożony na podstawie art. 46 k.k. podczas przesłuchania w
    > Sądzie

    Skoro tak twierdzisz. Ja tam się nie spotkałem. Nie wiem, jak to miałoby
    wyglądać, co to właściwie oznacza. Wygląda faktycznie na prostsze, ale po co
    w takim razie ustawodawca pozostawia powództwo adhezyjne?

    Tak nawiasem, to coś nabrałem cywilistycznego i procesowego skrzywienia.
    Czas powrócić do korzeni ;-)))

    Depi.