  • 951. Data: 2022-04-14 15:13:42
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nic a nic Cię nie niepokoi, że ktoś wali tak kategoryczne stwierdzenie
    > na podstawie pojedyńczego wyniku testu, który nie wiadomo nawet czy był
    > przeprowadzony prawidłowo?

    Mnie bardziej "niepokoi", że testy były potwierdzone naukowo, popierane
    przez naukowców i isrniał co do nich "naukowy konsensus" aż tu nagle się
    zesrało i teraz okazuje się, że jak opierałes się na tych "naukach" to
    jesteś szur:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 952. Data: 2022-04-14 15:43:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Apr 2022 13:41:48 +0200, Olin wrote:
> [...]
    we-prof-kuna-maja-przymusic-do-szczepienia.html

    > No właśnie nie ma.
    > Ale Staś Pytalski twierdzi, że testy bardziej wiarygodne niż dane o
    > zgonach:
    >
    > <<Są bardzo wiarygodne, bo potwierdzone testem diagnostycznym.

    Mimo powyzszego test to jednak jakis test.

    > Tomasz co prawda podważa wartość tych testów, nawet PCR ...
    > no, to moze i nie są.
    >
    > IMO - jednak bardziej wiarygone niz "zmarl z powodu Covid i chorob
    > towarzyszacych".>>

    Bo taki zgon to dopiero jest niewiadoma co do powodów :-)

    J.

  • 953. Data: 2022-04-14 15:47:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Apr 2022 14:29:09 +0200, Shrek napisał(a):

    > A jeszcze chwilę temu było prawie 90% w 75lat:P Jak to się świat zmienia:P

    86.1% to prawie 90%.

    > "Średnia wieku zmarłych na kowid to ~75 lat, a w tym przedziale wiekowym
    > prawie 90% jest zaszczepionych.". Olin 2022.

    75 to połowa przedziału <70; 79>
    W przedziale (75; ?) nawet nie leży.

    Masz coś do powiedzenia na temat krzywych zgonów w słabo zaszczepionych
    krajach? Dlaczego w Bułgarii i Serbii dalej jest słabo? Mają jakiegoś
    innego omikrona?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 954. Data: 2022-04-14 15:48:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Apr 2022 14:33:10 +0200, Shrek napisał(a):

    > Ale powiedziałeś już naukowcom i ekspertom, że się mylą? Co ci odpisali?:P

    O czym miałem mówić i dlaczego?

  • 955. Data: 2022-04-14 15:50:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2022 o 15:48, Olin pisze:

    > O czym miałem mówić i dlaczego?

    No że z tymi testami to bez sensu je liczyć?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 956. Data: 2022-04-14 15:51:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2022 o 15:47, Olin pisze:

    > 86.1% to prawie 90%.

    Albo trochę więcej niż 85%. A teraz źródełko poprosimy.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 957. Data: 2022-04-14 15:57:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Apr 2022 12:45:17 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

> [...]
    >
    > Nic a nic Cię nie niepokoi, że ktoś wali tak kategoryczne stwierdzenie
    > na podstawie pojedyńczego wyniku testu, który nie wiadomo nawet czy był

    Śledzisz wątek, czy poczytujesz losowo co któryś post?

    1. Rzeczony Kuna to nie moja bajka.

    2. Kilka postów wyżej pisałem, że dane o infekcjach nie są wiarygodne, bo
    nie uzyskane na reprezentatywnej grupie.

    3. Nie znam się na testach na kowid, więc się nie wypowiadam na temat ich
    dokładności. Tomek twierdzi, że z nimi nie całkiem dobrze. Szybki gugiel
    powiada, że można się naciąć.

    "Żadne z badań laboratoryjnych nie daje 100% dokładności, jednak PCR i inne
    testy molekularne są powszechnie uważane za najbardziej niezawodną metodę
    rozpoznania COVID-19.

    Test pozwala wykryć nawet bardzo małe ilości materiału genetycznego
    SARS-CoV-2, rzadko zdarza się, aby wynik testu był dodatni u osoby
    niezakażonej lub u osoby, która nie przechodziła niedawno infekcji. Wynik
    ujemny zazwyczaj jest dokładny, jednak sporadycznie zgłaszano wyniki
    fałszywie ujemne, kiedy nie wykryto wirusa w próbce od osoby zakażonej.

    Wprawdzie testy molekularne charakteryzuje duża niezawodność, jednak różne
    czynniki mogą wpływać na ich dokładność. Część ciała, z której pobierany
    jest materiał do badania, odpowiednie pobranie próbki i postępowanie z nią
    oraz metoda analizy laboratoryjnej mogą mieć wpływ na wynik.

    Szybkie testy wykonywane w miejscu opieki nad pacjentem są zazwyczaj
    wiarygodne, lecz mogą być mniej precyzyjne niż analizy laboratoryjne. Z
    tego powodu wyniki szybkich testów PCR można potwierdzić wykonując
    oznaczenie w laboratorium."

    https://www.labtestsonline.pl/test/testy-pcr-i-molek
    ularne-na-obecnosc-covid-19

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 958. Data: 2022-04-14 16:26:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2022 o 15:57, Olin pisze:

    > 3. Nie znam się na testach na kowid, więc się nie wypowiadam na temat ich
    > dokładności.

    NIe musisz się znać - od tego są naukowcy i eksperci. Przecież nie
    dopuściliby szitu - prawda?

    >Tomek twierdzi, że z nimi nie całkiem dobrze.

    No ale to przecież szur:P

    > Szybki gugiel
    > powiada, że można się naciąć.

    E tam - napewno szurskie strony.

    > "Żadne z badań laboratoryjnych nie daje 100% dokładności, jednak PCR i inne
    > testy molekularne są powszechnie uważane za najbardziej niezawodną metodę
    > rozpoznania COVID-19.

    https://www.nfz.gov.pl/download/gfx/nfz/pl/defaultak
    tualnosci/370/8178/1/strategia_w_sytuacji_zmniejszen
    ia_zagrozenia_epidemicznego_covid-19_2022.03.22.pdf

    No ale ostatnio nasi "eksperci" stwierdzili, że:

    "przy niskim rozpowszechnieniu choroby (1%) - odsetek wyników fałszywie
    pozytywnych
    wśród osób z pozytywnym wynikiem testu: 85-91% dla testów PCR; 53-63%
    dla testów
    antygenowych;

    przy wysokim rozpowszechnieniu choroby (10%) - odsetek wyników fałszywie
    pozytywnych wśród osób z pozytywnym wynikiem testu: 34-66% dla testów
    PCR; 87-
    91% dla testów antygenowych"

    No i co teraz? Głupia sprawa - prawda? Szury miały rację a cała
    strategia walki z epidemią okdp? Tysiące ludzi były "leczone" nie na tą
    chorobę co trzeba i poumierały na "kowid + współtowarzyszące" fałszując
    statystyki zgonów?

    Nawiasem mówiąc nie chce mi się wierzyć w taki fakap, a "faktczekersi"
    twierdzą, że w źródłach podanych w raporcie nic takiego nie ma ale... Po
    pierwsze faktczekersi często piszą bzdury, po drugie oznaczałoby to że
    całe to zaufanie do "ekspertów" jest również okdp.

    > Test pozwala wykryć nawet bardzo małe ilości materiału genetycznego
    > SARS-CoV-2, rzadko zdarza się, aby wynik testu był dodatni u osoby
    > niezakażonej lub u osoby, która nie przechodziła niedawno infekcji.

    No 87-90% to nie jest rzadko.

    > Szybkie testy wykonywane w miejscu opieki nad pacjentem są zazwyczaj
    > wiarygodne,

    No właśnie według naszych ekspertów - nie:P Pikaczufejs.jpeg.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 959. Data: 2022-04-15 10:55:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Apr 2022 15:43:25 +0200, J.F napisał(a):

    > Bo taki zgon to dopiero jest niewiadoma co do powodów

    Zupełnie jak na komendzie. Skopią, potraktują paralizatorem, a potem
    zupełnie nie wiadomo, dlaczego człowiek umiera.

  • 960. Data: 2022-04-15 10:59:04
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Apr 2022 15:50:41 +0200, Shrek napisał(a):

    > No że z tymi testami to bez sensu je liczyć?

    Są jakieś publikacje naukowe, które opierają się na statystykach zakażeń
    dla niereprezentatywnych grup ludności?

    Potrafisz jakoś skomentować bułgarską krzywą zgonów na kowid?
    Dlaczego nie wygląda jak brytyjska?
    Czy w Bułgarii mają innego omikrona?
    Czy szurnet jakoś wyjaśnia ten fenomen?

    --