  • 961. Data: 2022-04-15 11:03:09
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Apr 2022 15:51:45 +0200, Shrek napisał(a):

    > Albo trochę więcej niż 85%. A teraz źródełko poprosimy.

    Nie wiem, ilu was jest ale jeśli Shurek Babie towarzyszy co najmniej 40
    dresiarzy, to spieszę donieść, że źródło, excuse-moi, źródełko nie zmieniło
    się od lutego, kiedy pierwszy raz podałem, że pełną dawką zaszczepiono
    86.1% osób w wieku 70-79 lat.

    Potrafisz jakoś skomentować bułgarską krzywą zgonów na kowid?
    Dlaczego nie wygląda jak brytyjska?
    Czy w Bułgarii mają innego omikrona?
    Czy szurnet jakoś wyjaśnia ten fenomen?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 962. Data: 2022-04-15 11:21:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2022 o 11:03, Olin pisze:

> [...]
    > się od lutego, kiedy pierwszy raz podałem, że pełną dawką zaszczepiono

    Hm. Podałeś źródełko 70-79, ja podałem do 70-79 a ty się czepnąłeś że
    70-79 to nie 75? No dobra - wybacz, ale mi się nie chce grzebać w twoich
    postach z lutego.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 963. Data: 2022-04-15 11:27:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2022 o 10:59, Olin pisze:

    > Są jakieś publikacje naukowe, które opierają się na statystykach zakażeń
    > dla niereprezentatywnych grup ludności?

    Jest raport naszej polskie agencji oceny technologi medycznych i
    taryfikacji.

    Ale już spadł z rowerka - na szczęście jest webarchive

    https://web.archive.org/web/20220401151811/https://w
    ww.nfz.gov.pl/download/gfx/nfz/pl/defaultaktualnosci
    /370/8178/1/strategia_w_sytuacji_zmniejszenia_zagroz
    enia_epidemicznego_covid-19_2022.03.22.pdf

    Przecież to chyba eksperci a nie szury?

    Nawiasem mówiąc - okazało się że powołali się na dane z artów
    wymienionych w raporcie, gdzie tam takich danych nie było. Poproszeni o
    komentarz, usunęli stary raport i wstawili nowy z innymi danymi...
    których także w źródłach nie było. To tyle jeśli chodzi o rzetelność
    "naukowców".

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 964. Data: 2022-04-15 13:19:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 15 Apr 2022 11:21:54 +0200, Shrek napisał(a):

    > Podałeś źródełko 70-79, ja podałem do 70-79 a ty się czepnąłeś że
    > 70-79 to nie 75?

    Łżecie. Podaliście dane o dawkach - nawet nie procencie zaszczepionych -
    dla wieku 75+ i nie omieszkaliście ładnie poprosić o szczekanie:

    "A teraz znalazłem i potwierdzam - powyżej 75 rż. 5,2M dawek. Masz linka
    i szczekaj."

    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/kWM3xXzWV
    jE/m/nNNQg6AwAQAJ

    > No dobra - wybacz, ale mi się nie chce grzebać w twoich
    > postach z lutego.

    Nie musieliście. Ponownie dawałem linkę 1.04 i to nie był Prima Aprilis.
    Nawet urosło do 86.3%

    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/kWM3xXzWV
    jE/m/W-47k1FgAQAJ

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 965. Data: 2022-04-15 13:27:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 15 Apr 2022 11:27:15 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    /370/8178/1/strategia_w_sytuacji_zmniejszenia_zagroz
    enia_epidemicznego_covid-19_2022.03.22.pdf

    To budujące, że umiecie grzebać po sieci, ale raport jest o tym, co
    sugeruje tytuł: "Zalecenia postępowania diagnostycznego w sytuacji
    zmniejszenia zagrożenia epidemicznego związanego z COVID-19".

    Autorzy nigdzie nie powołują się na statystyki zakażeń, którymi tak upajają
    się foliarze.
    Postarajcie się znaleźć coś na temat, to pogadamy.

  • 966. Data: 2022-04-15 15:13:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2022 o 13:19, Olin pisze:

    > Nie musieliście. Ponownie dawałem linkę 1.04 i to nie był Prima Aprilis.
    > Nawet urosło do 86.3%
    >
    > https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/kWM3xXzWV
    jE/m/W-47k1FgAQAJ
    to?

    https://pbs.twimg.com/media/FPCUQcKWQAc_BrA?format=j
    pg&name=large

    Wyszczepienie 86,3, procent zaszczepionych wśród zgonów 58,2. Szału nie
    ma jak na szczepionkę która miała chronić przed zgonem w 100% - prawda?

    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 967. Data: 2022-04-15 15:17:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2022 o 13:27, Olin pisze:

> [...]
    > zmniejszenia zagrożenia epidemicznego związanego z COVID-19".
    >
    > Autorzy nigdzie nie powołują się na statystyki zakażeń, którymi tak upajają

    Autorzy to chuj wie na co się powołują, bo tych danych artykułach na
    które się powołują nie ma. Po czym jak im powiedziano, że mają dane z
    dupy to zamienili dane z dupy... na inne dane z dupy tylko że mniej
    drażniące pytających. Tyle jeśli chodzi o poważne instytucje
    zatrudniające poważnych ludzi o poważnym dorobku i poważnej reputacji.
    Mam do ciebie prośbę - napiszesz im że się mylą? I daj znać co
    odpowiedzieli:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 968. Data: 2022-04-15 15:55:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 15 Apr 2022 15:13:56 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    >
    > Wyszczepienie 86,3, procent zaszczepionych wśród zgonów 58,2. Szału nie
    > ma jak na szczepionkę która miała chronić przed zgonem w 100% - prawda?

    Gwoli ścisłości: udział w pełni zaszczepionych to 57%.
    W dalszym ciągu warto się szczepić, bo szansa zgonu foliarza 4.75 razy
    większa niż osoby po szczepieniu.

  • 969. Data: 2022-04-15 15:58:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 15 Apr 2022 15:17:13 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > zatrudniające poważnych ludzi o poważnym dorobku i poważnej reputacji.
    > Mam do ciebie prośbę - napiszesz im że się mylą? I daj znać co

    Nie wiem, czy się mylą, bo nie znam się na kowidowych testach; na pewno się
    zasromają, kiedy napiszesz do nich powyższe.
    Miało być o korzystaniu z wątpliwych statystyk, a wrzuciłeś jakiegoś
    śmiecia.

[...]

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 970. Data: 2022-04-15 16:22:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2022 o 15:55, Olin pisze:

    pg&name=large

    > Gwoli ścisłości: udział w pełni zaszczepionych to 57%.

    Faktycznie.

    > W dalszym ciągu warto się szczepić, bo szansa zgonu foliarza 4.75 razy
    > większa niż osoby po szczepieniu.

    Jak jesteś w grupie ryzyka to definitywnie warto. Jak nie jesteś... to w
    zasadzie pomijalne - zakładając że za darmo. Bo normalnie przy ocenie
    procedur medycznyc bierze się stosunek efekt do nakładów. A efekty poza
    grupami rysyka są nikłe bo i ryzyko poza tymi grupami jest po prostu nikłe.
    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.