  • 211. Data: 2022-02-11 13:53:55
    Temat: Re: Korelacja
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 11 Feb 2022 13:19:14 +0100
    doszła do mnie wiadomość <juwvxwakod8l$.1txe9t3j25814.dlg@40tude.net>
    od Olin <k...@a...w.stopce> :

    -vaccine/

    >Podejrzewałem, że ten profesor nie istnieje, a tu nieco bardziej
    >wyrafinowany fejk.
    >
    >Tak przy okazji: dowiedziałem się, że istniej coś takiego jak 'Galop
    >Gisha'. Widzę, że część grupowiczów czerpie pełnymi garściami z tej
    >techniki.
    >https://pl.wikipedia.org/wiki/Galop_Gisha

    To jedna z najważniejszych technik, stosowanych masowo przez szurskich
    youtuberów(szurtuberów), treści konkretnej trzy minuty(kilka sekund
    prawd pomieszanych z kłamstwami) i trzydzieści minut pobocznego
    bełkotu.
    Z tego powodu nikt nie chce dyskutować z takimi miłymi panami(i
    paniami) youtuberami, bo go zagadają kompletnie nic nie znaczącym
    słowotokiem.

    Przykładowo, Sumliński, wspomniany gdzieś tu Gadowski, Michalkiewicz i
    wielu innych.

    --
    Szwambuł Trantiputl.
    Inter stercus/faeces et urinam nascimur

  • 212. Data: 2022-02-11 14:54:53
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > przecież miałeś: skuteczność szczepionek szybko spadnie, nawet mówiono o
    > ponad pół roku, badania pokazują,

    Usunęli z sieci jakieś artykuły naukowców, w których opisują jak szybko
    i w jakich warunkach spada skuteczność?
    Serio?
    To bardzo dziwne, że raporty RKI nadal się pojawiają. To jakiś ewenement
    na skalę światową, że jeszcze mogą publikować?

    > że po 3 miesiącach skuteczność ich
    > jest niewielka, albo wręcz żadna.

    Czy ty właśnie napisałeś, że w pierwszym miesiącu skuteczność jest wysoka?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 213. Data: 2022-02-11 15:27:45
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 10 Feb 2022 11:19:33 +0100
    doszła do mnie wiadomość
    <104v5znw86sl7$.4eelvbfv4xko$.dlg@40tude.net>
    od Olin <k...@a...w.stopce> :

    >Wygląda na to, że nie umiem czytać ze zrozumieniem, a nawet jak zrozumiem,
    >to zaraz wszystko zapominam i mi się myli.
    >Skoro głosisz, że szczepienia zmniejszają prawdopodobieństwo zgonu, to nic
    >tu po mnie i wracam do roboty.

    Ale wiesz, antywackizm ewoluuje w podobnym stopniu jak i denializm
    klimatyczny, denialiści już nie twierdzą, że człowiek nie przyczynia
    się ociepleniu, lecz twierdzą, że przyczynia się wprawdzie(ale w
    mniejszym stopniu niż twierdzą specjaliści od klimatu), lecz są
    ważniejsze rzeczy i nie pora siać paniki, jeszcze tylko trochę wungla
    odpalimy, lasów nasadzimy a tokamaki rozświetlą krajobraz kolorami
    tęczy wysyłając do sieci energetycznych darmowy prąd.

    Antywackizm jest podobny, wg większości antywacków szczepionki
    działają wprawdzie(ale nie w 100% jak obiecał Wacek Cycko na
    konferencji w Kostomłotach), ale NOP-y są ogromne, ale dzieci nie
    warto szczepić, ale masek nie warto nosić(to chyba wolnościowcy z
    konfabulacji czy konfederacji), izolować się nie warto, lepiej samemu
    przechorować, amantadyna, brylantyna, wlewy lepsze nisz szczypawki.
    Lecz trupki koronaofiar milczą.

  • 214. Data: 2022-02-11 15:43:38
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.02.2022 o 14:54, Kviat napisał:

    > Usunęli z sieci jakieś artykuły naukowców, w których opisują jak szybko
    > i w jakich warunkach spada skuteczność?

    nie, że spada skuteczność, a że w związku z analizą oraz tym jak
    zachowują się koronawirusy, skuteczność szybko spadnie. Tak przewidywali
    zanim podano pierwszą szczepionkę.

> [...]
    > na skalę światową, że jeszcze mogą publikować?

    > Czy ty właśnie napisałeś, że w pierwszym miesiącu skuteczność jest wysoka?

    Na wariant alfa tak - przecież nie zaprzeczałem, że nie ma żadnej
    skuteczności. Na wariant beta trochę jeszcze tak, ale pierwsza wersja
    przełamująca skuteczność i opisana, pojawiła się już w marcu.

    Skuteczność zaś spada z 2 powodów 1) szczepionka jest ciągle na wariant
    alfa, którego już w zasadzie nie ma
    2) przeciwciała szybciej znikają niż sądzono.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 215. Data: 2022-02-11 15:46:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 11 Feb 2022 15:27:45 +0100, a...@p...com napisał(a):

> [...]
    > odpalimy, lasów nasadzimy a tokamaki rozświetlą krajobraz kolorami
    > tęczy wysyłając do sieci energetycznych darmowy prąd.

    To coś jak trolle przed wyborami w 2015. Zaczynali zwykle od "zawsze
    głosowałem na PO, ale teraz .." albo "nie lubię pisiorów, ale widzę że ..",
    żeby pokazać, że są swoi, a potem sączyli jad wątpliwości i przekabacali.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 216. Data: 2022-02-11 16:17:51
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]
    > alfa, którego już w zasadzie nie ma
    > 2) przeciwciała szybciej znikają niż sądzono.

    Wprowadź trochę logiki do swojego wywodu.
    Skoro skuteczność szczepionek spada (niech będzie nawet do zera), po
    iluś tam miesiącach, to chyba musi spadać z czegoś. Czy nie?
    Czy może spada do zera z zera?
    Skoro przeciwciała znikają... to chyba musiały jakieś być? Czy nie?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 217. Data: 2022-02-11 16:36:19
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.02.2022 o 16:17, Kviat pisze:

> [...]
    > Czy może spada do zera z zera?
    > Skoro przeciwciała znikają... to chyba musiały jakieś być? Czy nie?

    a czytasz - uważnie - spada z 2 powodów
    1) zanikają przeciwciała, a nie potrafi wytworzyć odporności komórkowej.
    2) wariantów przed którymi chroniła jest coraz mniej w przyrodzie

    to są 2 przyczyny - tak zapewne skuteczna była przeciw wariantowi alfa,
    a z kolejnymi wariantami już coraz gorzej, a skoro starych wariantów
    jest coraz mniej, więc i skuteczność spada. Ale i na tamten wariant
    skuteczność spadała w czasie
    --
    http://zrzeda.pl

  • 218. Data: 2022-02-11 17:07:24
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > a czytasz - uważnie - spada z 2 powodów

    Ale ja nie pytałem czy spada i z jakich powodów.
    Pytałem z jakiego pułapu spada. Z jakiegoś musi, skoro spada...

    > 1) zanikają przeciwciała, a nie potrafi wytworzyć odporności komórkowej.
    > 2) wariantów przed którymi chroniła jest coraz mniej w przyrodzie

    Czyli przeciwko omicronowi ma 0 skuteczności od samego początku, czy
    dopiero po jakimś czasie?

> [...]
    > a z kolejnymi wariantami już coraz gorzej, a skoro starych wariantów
    > jest coraz mniej, więc i skuteczność spada. Ale i na tamten wariant

    Skup się. To, że spada już ustaliliśmy.
    To, że szczepienia na omicron nie są aż tak skuteczne jak były przeciwko
    wcześniejszym wariantom, to też już ustaliliśmy (dlatego naukowcy
    zalecają dawki przypominające... żeby odbudować odporność... nadążasz?)

    Więc to, że skuteczność spada z czasem, nie oznacza, że szczepienia nie
    są skuteczne i są bez sensu, a szury miały rację.

    Nadążasz, czy za szybkie tempo?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 219. Data: 2022-02-11 17:20:33
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.02.2022 o 17:07, Kviat napisał:

    > Ale ja nie pytałem czy spada i z jakich powodów.
    > Pytałem z jakiego pułapu spada. Z jakiegoś musi, skoro spada...

    zależy co i przeciw czemu. Skuteczność szczepionek jakotaka spada - w
    zależności kiedy podana z różnego pułapu, bo inna jest ilość wirusa w
    danej wersji, a przed różnymi wersjami chroni różnie. Więc spada z
    różnych pułapów

    > Czyli przeciwko omicronowi ma 0 skuteczności od samego początku, czy
    > dopiero po jakimś czasie?

    nie wiem, trzeba by zrobić badanie labolatorjne, takie jak robiono
    przeciw alfie i becie, by to sprawdzić, ale z danych, które mamy - tak
    skutecznośc przeciw omicronowi jest w okolicy 0.

> [...]
    > wcześniejszym wariantom, to też już ustaliliśmy (dlatego naukowcy
    > zalecają dawki przypominające... żeby odbudować odporność... nadążasz?)

    dawki przypominające z tej samej szczepionki, czyli w zasadzie
    nieskuteczne - ludzie chorują po boosterze tak samo, więc sam booster
    jest bez sensu - nadążasz?

    > Więc to, że skuteczność spada z czasem, nie oznacza, że szczepienia nie
    > są skuteczne i są bez sensu, a szury miały rację.

    jeśli skuteczność spada zbyt szybko, to tak jakby nie było szczepionki,
    bo zysk/ryzyko przestaje być korzystne - nadążasz? Każda substancja
    (każde lekarstwo) ma pewne ryzyko przy podaniu, że może zaszkodzić -
    nawet najlepiej przebadane ect (przy tych dobrze przebadanych można się
    co najwyżej lepiej zabezpieczyć oraz mamy informacje, komu i kiedy nie
    powinniśmy podawać - taki drobny, acz istotny szczegół), teraz musisz
    rozpatrzeć jakie masz dla DANEJ OSOBY ryzyko podania, oraz jaki zysk
    będzie z podania danego preparatu. Jeśli ochrona trwa bardzo krótko, a
    choroba okazuje się nie być jakaś szczególnie groźniejsza od grypy (na
    grypę też ludzie umierają, a dokładniej na powikłania pogrypowe) to
    przynajmniej nie każdemu powinno się taką substancję podawać.
    Wiesz, są ludzie którzy nie powinni brać zwykłej aspiryny, wiedzą o tym
    i wiedzą, że jeśli z jakiś powodów muszą wziąć, to zazwyczaj pod kontrolą.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 220. Data: 2022-02-11 18:06:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.02.2022 o 13:53, a...@p...com pisze:

> [...]
    > słowotokiem.
    >
    > Przykładowo, Sumliński, wspomniany gdzieś tu Gadowski, Michalkiewicz i

    Oraz kfiatek:)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.