    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.04.2022 o 13:31, Shrek pisze:
    > W dniu 18.04.2022 o 13:17, Kviat pisze:

    > Ale to ty pierdoliłeś coś o tym, że ludzie te maski noszą z przekonania
    > że czemuś zapobiegają a nie mandatów.

    Nie zrozumiałeś. Jak zwykle. Napisałem, że nie wszyscy noszą (kiedy
    trzeba) z przekonania, a wręcz przeciwnie, z przekonania nie noszą
    (kiedy trzeba) i dlatego mandaty są konieczne, bo maseczki zapobiegają
    roznoszeniu wirusa.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 1032. Data: 2022-04-18 14:05:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.04.2022 o 13:47, Kviat pisze:

    > "Nie trzeba być ekspertem od komunikacji lub public relations, żeby
    > wiedzieć, że środowiska sceptyków pandemii czy antyszczepionkowców
    > wykorzystają wszelkie wypowiedzi czy publikacje osób publicznych lub
    > instytucji, które mogą być argumentem na potwierdzenie ich teorii."

    A nie mówiłem. Nie eksperci pierodlący od rzeczy są źli, tylko
    antysczepionkowcy co ich na pierdoleniu nakryli:P

    Zostawię to co zacytowałeś pod spodem, dodam tylko że to właśnie o tym
    pisałem. Agencja Oceny Technologi Medycznych i Taryfikacji - czyli
    _najbardziej_ w teorii kompetentne ciało do oceny przydoatności
    testów... wpisała sobie w swój raport... dane z dupy. Po zwruceniu im
    uwagi zmienili dane na... dane co prawda dalej z dupy... ale mniej
    kontrowersyjne.

    Jak tam twoja wiara w "naukofców". A może AITMiT to po prostu szury?
    Okazało się że agencja oceniająca skuteczność technologii medycznych (w
    tym również szczepień) po prostu sobie wstawia dane z sufitu w swoje
    raporty.

> [...]
    >
    > Jak podkreśla, jest też wiele rozsądnych osób, które przed wizytą, np. u
    > starszych członków rodziny, chciałoby się przetestować. Teraz muszą
    > pokryć koszt zakupu testu z własnej
    > kieszeni.
    >
    > - Może testy powinny być tylko częściowo odpłatne, aby zachęcić do
    > testowania? - wskazuje ekspertka."
    >
    > "Zapytaliśmy Ministerstwo Zdrowia, Agencję Oceny Technologii Medycznych
    > i Taryfikacji oraz Narodowy Fundusz Zdrowia o "omyłkową" publikację i o
    > odpowiedzialność za taką wpadkę. Jednak do tej pory nie otrzymaliśmy

    kutecznosci-testow-na-covid-19-wyjasniamy-manipulacy
    jne-tezy,1028628.html

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 1033. Data: 2022-04-18 14:06:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.04.2022 o 13:58, Kviat pisze:

    > I którego fragmentu nie zrozumiałeś?

    Jest całkowicie zrozumiały. Twoim zdaniem lokdałny nie spowodowały długu
    a ten co go niespowodowały to nawet dobra jest:P Weź się w łeb jebnij:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 1034. Data: 2022-04-18 14:11:58
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.04.2022 o 13:59, Shrek pisze:

    > Tak lokdałny wśród grup z których raptem 3% było wśród ofiar kowida były
    > błogosławieństwem dla gospodarek, za to od L4 jak ktoś kaszle firmy
    > upadają. Jednym słowem nie przychodzenie przez _zdrowych_ ludzi do pracy
    > jest fajne, ale jak kaszlesz i weźmiesz L4 to lewactwo. Ty jesteś tak
    > odklejowny od rzeczywistości że głowa mała.

    Naprawdę jesteś tak tępy, że nie zrozumiałeś ironii skonstruowanej na
    podstawie twoich własnych twierdzeń?
    Oczywiście, że zrozumiałeś. Ale udajesz.

    <ironia>
    Wysyłanie chorych pracowników na L4 to lewactwo. Agresywne lewactwo.
    Strata dla chlebodawcy. Chory ma zapierdalać żeby nie spowodować
    rozpierdolenia gospodarki chlebodawcy i zapobiec zaciąganiu długu przez
    chlebodawcę.
    </ironia>

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 1035. Data: 2022-04-18 14:17:59
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.04.2022 o 14:06, Shrek pisze:

    > Jest całkowicie zrozumiały. Twoim zdaniem lokdałny nie spowodowały długu
    > a ten co go niespowodowały to nawet dobra jest:P Weź się w łeb jebnij:P

    Mniejszy zysk, to nie jest dług.
    Weź się w łeb jebnij :P

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 1036. Data: 2022-04-18 14:25:17
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.04.2022 o 14:05, Shrek pisze:

    > A nie mówiłem. Nie eksperci pierodlący od rzeczy są źli, tylko
    > antysczepionkowcy co ich na pierdoleniu nakryli:P

    Ale po przeczytaniu zrozumiałeś, że to właśnie eksperci wskazali, że to
    błąd i że nawet sprostowany, to nieudolnie?
    Czy nie dotarło?

> [...]
    > testów... wpisała sobie w swój raport... dane z dupy. Po zwruceniu im
    > uwagi zmienili dane na... dane co prawda dalej z dupy... ale mniej

    Od kiedy tak bardzo ufasz pislamskim agencjom?
    Myślisz, że akurat urzędników w tej agencji ominęła dobra zmiana?
    Sądząc po takiej publikacji, to nie sądzę.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 1037. Data: 2022-04-18 16:36:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.04.2022 o 14:11, Kviat pisze:

    > Naprawdę jesteś tak tępy, że nie zrozumiałeś ironii skonstruowanej na
    > podstawie twoich własnych twierdzeń?
    > Oczywiście, że zrozumiałeś. Ale udajesz.

    Sorry, ale jak ktoś na poważnie pierdoli, że wszystkie lockdałny nie
    spowodowały zadłużenia a światowy kryzys finansowy jest w zasadzie fajny
    to trochę ciężko złapać kiedy sobie żartuje.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 1038. Data: 2022-04-18 16:37:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.04.2022 o 14:17, Kviat pisze:

    > Mniejszy zysk, to nie jest dług.
    > Weź się w łeb jebnij :P

    To powiedz żeby się nie wygłupiali i tych obligacji nie spłacali. Ty to
    naprawdę jesteś jebnięty.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 1039. Data: 2022-04-18 16:47:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.04.2022 o 14:25, Kviat pisze:

    > Ale po przeczytaniu zrozumiałeś, że to właśnie eksperci wskazali, że to
    > błąd i że nawet sprostowany, to nieudolnie?

    Zrozumiałem. Został "poprawiony" (bo wcale nie został - jedne dane z
    dupy zastapiono innymi też z dupy) bo "pomylono" się nie w tą stronę.
    Natomiast clue jest takie, że wcale sie nie pomylono, tylko raport był
    po prostu z dupy. Tego nawet nie da się określić jako "nierzetelny". I
    na podstawie raportu z dupy poważnej instytucji ogłoszono rekomendacje
    co do postępowania z przypadkami medycznymi. Na najwięszą ironię
    zasługuje tu fakt, że dopiero na podstawie błędnego raportu z dupy
    zlikwidowano patologię, za którą powinno się zawiesić parę osób.

    > Od kiedy tak bardzo ufasz pislamskim agencjom?

    Wcale nieufam. A ty od kiedy nagle zacząłeś nie ufać "naukowcom i
    ekspertom"?

    > Myślisz, że akurat urzędników w tej agencji ominęła dobra zmiana?
    > Sądząc po takiej publikacji, to nie sądzę.

    Też nie sądzę. A ci z PZH to prawomyślni som czy nie?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 1040. Data: 2022-04-18 20:05:41
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.04.2022 o 16:37, Shrek pisze:

    > To powiedz żeby się nie wygłupiali i tych obligacji nie spłacali. Ty to
    > naprawdę jesteś jebnięty.

    No tak, bo jakby wszystko pierdolnęło gdyby nie wprowadzono lokdałnów,
    to na bank byłoby lepiej niż teraz.