    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.04.2022 o 13:08, Shrek pisze:

    > Muszę cię zmartwić, ale dzien po zniesieniu obowiązku noszenia maseczek
    > na palcach jedej ręki można policzyć ludzi z maseczkami w metrze. Dla
    > ustelenia skali powiem, że do wagonu wchodzi na luzaku coś około 150 osób:P

    No pewnie. Dzień po tornadzie ludzie wychodzą z piwnic i na palcach
    jednej ręki można policzyć tych zostających w piwnicach. Dla ustalenia
    uwagi powiem, że przed tornadem do piwnicy wchodzi na luzaku coś około
    pojemności piwnicy.
    Po chuj ludzie przed tornadem włażą do piwnic?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 1022. Data: 2022-04-18 13:20:37
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.04.2022 o 13:05, Shrek pisze:

    > Jak smarakasz i kaszlesz to bierzesz l4 i do roboty nie chodzisz i tyle.
    > Akurat jedyne co dobre z całej tej pandemi to że ludzie zaczęli krzywo
    > patrzeć na stachanowców z gilem i kaszlem w robocie.

    Tak patrzą tylko agresywne lewaki.
    Przecież przez taką absencję firma zaciąga dług.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 1023. Data: 2022-04-18 13:25:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A co było napisane?

    NIe wiem - ale pamiętam że liczby były w okolicach 90%. Na 100% nie było
    napisane, że odsetek false positive jest na poziomie 90%:P

    > Myślę, że to patologia, która nie ma nic wspólnego z testami.

    Jak nie jak tak? Wszystko zaczyna się właśnie od testu i jego wyniku -
    pomijając że za samą procedurę należałoby zawiesić jej twórcę to
    zakładała ona wiarę właśnie w wynik testu. Co więcej to patologia co do
    której istniał "naukowy konsensus". "Przecież nie chcesz wpuszczać na
    odziały gdzie są chorzy ludzie zarażonych kowidem!". Teraz należałoby
    osądzić tych co to wprowadzili. Sądzę że byłby piękny kwik. Okazałoby
    się, że wszyscy powoływaliby się na drugich, którzy by temu stanowczo
    zaprzeczali, procedury wymyśliły się same i żaden, ale to żaden z
    eksertów i naukowców nic takiego nie mówił a już na pewno nie pisał, a
    nawet jak pisał albo mówił, to przecież nie w jakimś nature czy lancet a
    w tak sobie od rzeczy pierdolił w telewizji śniadaniowej. NIe jego wina
    że ktoś to na poważnie wziął. Tak z perspektywy czasu wyglądają te
    "konsensusy". Co ciekawe ci który wtedy to kwestionowali otrzymywali z
    góry łatkę szura.

    > Procedury są klarownie do dupy, ale to nie wina testów. No chyba, że jak
    > twierdzisz, ktoś tam coś nakłamał.

    Przecież procedury te jednak zakładają wiarę w wyniki testów, więc jakby
    testy były do dupy, to wina testów a nie tego, że tworzący procedurę
    założył że dają rozsądne wyniki. Pytanie kto te procedury wymyślił - no
    chyba fachowcy i eksperty. "Kim jesteś żeby je kwestionować? Napisałeś
    już do nich pismo? Co ci odpowiedzieli?" ;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 1024. Data: 2022-04-18 13:29:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.04.2022 o 13:12, Kviat pisze:

    Ty nie pierdol, tylko przypomnę co napisałeś:

    "Jakiego znowu długu? Cofnęliśmy się w rozwoju?
    Spowolnienie to nie dramat. Ta cała sytuacja tylko obnażyła idiotyzm
    pędu za wzrostem gospodarczym za każdą cenę. Planecie wyszło na zdrowie,
    ludzie dostali czas na przemyślenie w domach, czy faktycznie warto się
    tak zarzynać dla "chlebodawcy" zapierdalając jak do tej pory tylko po
    to, żeby co dwa lata kupić nowego suva, albo nowego smyrofona, albo
    jeszcze szybszy komputer, bo nowe gierki nie chcą chodzić na starym
    I co się takiego stanie, że nowy model smartfona wyjdzie za 3 lata, a
    nie za rok, albo nawet później? Świat się skończy? "

    Pierdolisz, że lokdałny nie powodowały długi finansowego, edukacyujnego
    i zdrowotnego a nawet jak gospodarka piedolneła to w sumie nawet dobrze.
    Jak z takimi pojebami dyskutować, jak twierdzą że zdemolowanie
    światowego porządku i gospodarki wyszło nam na dobre?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 1025. Data: 2022-04-18 13:31:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.04.2022 o 13:17, Kviat pisze:

> [...]
    > pojemności piwnicy.
    > Po chuj ludzie przed tornadem włażą do piwnic?

    Ale to ty pierdoliłeś coś o tym, że ludzie te maski noszą z przekonania
    że czemuś zapobiegają a nie mandatów. No więc nie. Dokładnie w dzień
    zniesienia obowiązku (niespecjalnie zresztą to nagłaśniano) w maskach
    pozostały pojedyncze procenty. Więc nosili je tylko dlatego, że był
    obowiązek a nie z żadnego przekonania.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 1026. Data: 2022-04-18 13:33:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.04.2022 o 13:20, Kviat pisze:

    > Tak patrzą tylko agresywne lewaki.
    > Przecież przez taką absencję firma zaciąga dług.

    I pisze to człowiek dla którego rozpierdolenie światowej gospodarki "nie
    jest takie złe":P Ty pajacu - ale wiesz, że test to był co najmniej dwa
    dni absencji a zwykle trzy? Czy pierdolisz sobie trzy po trzy nie mając
    pojęcia o czym?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 1027. Data: 2022-04-18 13:47:28
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.04.2022 o 13:25, Shrek pisze:

> [...]
    > chyba fachowcy i eksperty. "Kim jesteś żeby je kwestionować? Napisałeś
    > już do nich pismo? Co ci odpowiedzieli?" ;)

    Nie ma potrzeby pisać pisma.
    Czytaj ze zrozumieniem co odpisali eksperci.

    https://natemat.pl/zdrowie/407008,skutecznosc-testow
    -na-covid-19-rzadowa-instytucja-zaliczyla-wpadke

    "Nie trzeba być ekspertem od komunikacji lub public relations, żeby
    wiedzieć, że środowiska sceptyków pandemii czy antyszczepionkowców
    wykorzystają wszelkie wypowiedzi czy publikacje osób publicznych lub
    instytucji, które mogą być argumentem na potwierdzenie ich teorii."

    "Eksperci zaskoczeni"

    ""Pisanie takich rzeczy o odsetku testów fałszywie pozytywnych raczej
    nie poprawia waszej wiarygodności @MZ_GOV_PL. Sabotaż? Fake news?
    Kłamstwo? Niekompetencja?" - napisał na Twitterze (2 kwietnia) prof.
    Krzysztof Pyrć, wirusolog z Małopolskiego Centrum Biotechnologii
    Uniwersytetu Jagiellońskiego."

    "Także prof. Agnieszka Szuster-Ciesielska z Katedry Wirusologii i
    Immunologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
    skomentowała publikację na swoim profilu na Facebooku. Przeanalizowała i
    oddniosła się do ośmiu publikacji naukowych, do których odwoływali się
    autorzy dokumentu AOTMiT."

    "prof. Agnieszka Szuster-Ciesielska
    Katedra Wirusologii i Immunologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
    w Lublinie
    Spodziewałam się, że tak poważna instytucja rządowa będzie upubliczniała
    rzetelne i sprawdzone dane. Natomiast ten dokument, który ukazał się
    online i mówił o bardzo wysokim odsetku wyników fałszywie pozytywnych
    podczas wykrywania COVID-19, był dla mnie ogromnym zskoczeniem. Skłoniło
    mnie to do sprawdzenia tych liczb, tym bardziej, że eksperci Agencji
    powołali się na osiem publikacji."

    "Wyniki tej analizy okazały się bardzo istotne.

    - Sprawdziłam każdą z nich i nie znalazłam tam takich danych, którymi
    można byłoby te wyliczenia uzasadnić - mówi w rozmowie z NaTemat prof.
    A. Szuster-Ciesielska."

    "Jak ocenia ekspertka, bardzo dobrze, że sprostowanie się ukazało.

    - Ale jeszcze lepiej byłoby, gdyby podane zostały w nim dokładniejsze
    wyliczenia lub powołanie na źródła, które ktoś mógłby ponownie
    zweryfikować - dodaje.
    Nie rezygnować z powszechnego testowania
    Wątpliwości prof. A. Szuster-Cisielskiej budzą też sama rekomendacje, bo
    jak podkreśla koronawirus nadal krąży i powszechne testowanie jest
    potrzebne."

    "Prof. Agnieszka Szuster-Ciesielska
    Katedra Wirusologii i Immunologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
    w Lublinie
    Rekomendacje, które przedstawiła Agencja, czyli brak powszechnego
    testowania nie do końca są dobre. Uważam, że obowiązkowe testowanie
    powinno być zachowane przynajmniej w przypadku przyjmowania pacjentów do
    szpitala. Trudno mi jest sobie wyobrazić, że na jednej sali szpitala
    onkologicznego leżą osoby niezakażone i zakażone koronawirusem.

    Jak podkreśla, jest też wiele rozsądnych osób, które przed wizytą, np. u
    starszych członków rodziny, chciałoby się przetestować. Teraz muszą
    pokryć koszt zakupu testu z własnej
    kieszeni.

    - Może testy powinny być tylko częściowo odpłatne, aby zachęcić do
    testowania? - wskazuje ekspertka."

    "Zapytaliśmy Ministerstwo Zdrowia, Agencję Oceny Technologii Medycznych
    i Taryfikacji oraz Narodowy Fundusz Zdrowia o "omyłkową" publikację i o
    odpowiedzialność za taką wpadkę. Jednak do tej pory nie otrzymaliśmy
    odpowiedzi z żadnej z tych instytucji."

    Na deser:
    https://konkret24.tvn24.pl/zdrowie,110/wywiad-o-nies
    kutecznosci-testow-na-covid-19-wyjasniamy-manipulacy
    jne-tezy,1028628.html

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 1028. Data: 2022-04-18 13:52:41
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.04.2022 o 13:33, Shrek pisze:

    > I pisze to człowiek

    Pokazujący jaki masz bałagan w głowie.

> [...]
    > jest takie złe":P Ty pajacu - ale wiesz, że test to był co najmniej dwa
    > dni absencji a zwykle trzy? Czy pierdolisz sobie trzy po trzy nie mając

    Ty pajacu - ale wiesz, że lokdałny zapobiegły rozpierdoleniu światowej
    gospodarki? Czy pierdolisz sobie trzy po trzy nie mając pojęcia o czym?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 1029. Data: 2022-04-18 13:58:22
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.04.2022 o 13:29, Shrek pisze:
> [...]
    > I co się takiego stanie, że nowy model smartfona wyjdzie za 3 lata, a
    > nie za rok, albo nawet później? Świat się skończy? "

    I którego fragmentu nie zrozumiałeś?

> [...]
    > Jak z takimi pojebami dyskutować, jak twierdzą że zdemolowanie
    > światowego porządku i gospodarki wyszło nam na dobre?

    Nie, to ty pierdolisz, że spowodował dług, kompletnie ignorując to, co
    działo się przed lokdałnami i gdzie byśmy byli teraz bez tych lokdałnów.
    Jak z takimi pojebami dyskutować, jak twierdzą, że uratowanie światowego
    porządku i gospodarki to demolka?
    Ty nie pierdol, tylko napisz co według ciebie by się działo bez
    lokdałnów ze światową gospodarką, służbą zdrowia i edukacją.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 1030. Data: 2022-04-18 13:59:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.04.2022 o 13:52, Kviat pisze:

    > Ty pajacu - ale wiesz, że lokdałny zapobiegły rozpierdoleniu światowej
    > gospodarki? Czy pierdolisz sobie trzy po trzy nie mając pojęcia o czym?

    Tak lokdałny wśród grup z których raptem 3% było wśród ofiar kowida były
    błogosławieństwem dla gospodarek, za to od L4 jak ktoś kaszle firmy
    upadają. Jednym słowem nie przychodzenie przez _zdrowych_ ludzi do pracy
    jest fajne, ale jak kaszlesz i weźmiesz L4 to lewactwo. Ty jesteś tak
    odklejowny od rzeczywistości że głowa mała.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.