  • 991. Data: 2022-04-16 23:47:03
    Temat: Re: Korelacja
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > 86% poziom zaszczepienie (populacja 70-80 lat) i 57% zaszczepionych
    > wśród czarnych worków.
    >
    > Kto klamie - nikt - co najwyżej brzydko manipuluje. Już wielokrotnie
    > pisałem na czym polegała manipulacja ninnisterstwa podająca statysytyki
    > "od początku szczepień".

    A no tak, podawanie danych o skuteczności szczepionek dla jednego przedziału i
    ekstrapolując na całość populacji to w sumie prymitywne szurskie zagranie.

  • 992. Data: 2022-04-17 03:23:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-04-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > ale okazało się... że nic takiego tam nie ma;) Zapytano tą całą agencję
    > i NFZ. NFZ odpowiedział, że on nie jest od merytoryki i żeby pytać
    > "naukofców" a naukowcy odpowiedzieli, że odpowiedzą. Potem zmienili
    > raport na inny (dlatego ten jest w webarchiwe) z danymi również z dupy
    > ale mniej kłującymi w oczy pytających i dodali że to "paradoks testów" -
    > jakby 100% było zdrowych to mielibyśmy same fałszywie dodatnie:P Swoją
    > drogą - przecież z definicji działamy w okolicy tego paradoksu, więc
    > znaczy to po prostu że w tym obszarze są stystycznie nieprzydatne do

    A jak jest zdefiniowany przypadek, bo może jednak nie? Wiadomo, że nie
    oceni się tym testem kto chorszy ale ocena typu czy dana osoba została
    zarażona to tez nie?

    > NIekoniecznie - raz że na podstawie takich danych całe rodziny zamykno
    > na kwarantannach, dwa że odmawiano specjalistycznego leczenia i ludzie
    > umierali na kowidowym "na choroby współtowarzyszące". O rójnowaniu
    > gospodarek całych krajów i światowym kryzysie gospodarczym nie wspomnę.

    Ponownie, to nie wina testów.

    > No właśnie. Dwa że jak "siłą" kładli zdrowych na oddziale gdzie
    > przebywali ludzie chorzy "na zaraźną i śmiertelną" chorobę to wychodzi
    > na to że to zwykła zbrodnia. I co teraz - zawiesić ministra?

    A co oznacza wynik pozytywny fałszywy? Nie to (w przytłaczającej
    większości przypadkóoe), że organizm miał kontakt z patogenem?

    > Wychodzi na to, że poważnie wyglądający raport, poważnej instrytucji,
    > opartej o poważnych naukowców i ekspertów był zupełnie z dupy. A NFZ na
    > jego postawie podejmuje sobie radośnie rekomendacje. Nie sądzę, żeby to
    > był jednorazowy przypadek.

    Ale to nie wina testów :) Jakbym sam miał wnioskować to w oparciu o
    recenzowane publikacje a nie przypocznych i pociotków kolegów
    instruktorów narciarskich, niechby i z tytutałmi.

    --
    Marcin

  • 993. Data: 2022-04-17 03:37:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-04-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Stąd, że okazało się że szczepienia nie wpływają nijak znacznie na
    > zachorowania. No wiec olin wykombinował, że może szczepienia działają
    > dobrze, tylko dane o zachorowaniach są złe.

    Olin ma rację bo np. populacja, która się testuje a populacja, która się
    szczepi nie są najpewniej tożsame. Jak obsesyjnie twierdzisz, że jakieś
    choróbsko nie istnieje to będziesz się na nie testował i to jeszcze
    odpłatnie?

    > No właśnie ostatnio (przynajmniej w polsce) okazały się nadzwyczaj
    > skuteczny - skuteczność do 1000% ;) Trochę się krew gotuje jak się
    > okazuje że dwa filary walki z kowidem (certy i wszelkie kwarantanny)
    > okazują się być z dupy wzięte bo szczepionka nie zapobiega zachorowaniu
    > i transmisji a testy były z D4. To w czym kurwa ci naukowcy mieli rację,
    > skoro we wszystkich kluczowych rzeczach się mylili i odstawililiśmy
    > bardzo kosztowne (materialnie i zdrowotnie) rzeczy, które chuja dały?

    Nie mam przekonania co do tej rzekomej nieskuteczności testów.

    --
    Marcin

  • 994. Data: 2022-04-17 03:45:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-04-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > dobrze, tylko dane o zachorowaniach są złe.

    Olin ma rację bo np. populacja, która się testuje a populacja, która się
    szczepi są najpewniej tożsame. Jak obsesyjnie twierdzisz, że jakieś

  • 995. Data: 2022-04-17 07:42:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.04.2022 o 23:47, n...@o...pl pisze:

    > A no tak, podawanie danych o skuteczności szczepionek dla jednego przedziału i
    > ekstrapolując na całość populacji to w sumie prymitywne szurskie zagranie.

    Przecież to olin się uparł na ten przedział wiekowy.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 996. Data: 2022-04-17 08:05:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.04.2022 o 22:41, Kviat pisze:

    > Nie jest, bo politycy do listy nie dopisali?
    > Serio?

    No serio. Jakoś przez dwa lata zdążyli z prawodawstwem zrobić bardzo
    wiele rzeczy, ale podstawowej zapomnieli. Więc tak - zgodnie z prawem
    covid nie jest chorobą zakaźną...

    > Przepraszam kurwa, że odpowiem, ale dlatego lokdałny nie dotyczyły tylko
    > chorych, bo żyjemy w XXI wieku i nie uważamy, że wywożenie chorych na
    > bezludną wyspę jest OK.

    To po co piszesz o izolacji zamiast izolacji, skoro to dwie różne sprawy?

    > Ale rozumiesz, że umierali również młodzi i zdrowi?

    Również, ale w ilości statystycznie pomijalnej lub niewielkiej w
    stosunku do grup ryzyka. Nie bez powodu mówi się o grupach ryzyka. To
    jest choroba która ststystycznie niebezppieczna zaczyna być gdzieś po 50
    albo przy innych schorzeniach "towarzyszacych". Jak ktoś się boi, to
    niech się lokadłnuje i po sprawie. Zamiast tego spierdoliliśmy
    gospodarkę, zdrowie i edukację - wszystko to w największym stopniu
    dotyczy pokolń dla których wirus statystycznie jest niegrożny. Innymi
    słowy poświęciliśmy młodsze pokolenia, żeby starsze które powinny być
    samoizolowane czuły że inni też mają przejebane. Wiesz, że celem
    lokdałnów było nie ograniczenie ilości zachorowań a "wypłaszczanie
    krzywej", żeby się utrzymać poniżej możliwości służby zdrowia?

    > Jakiego znowu długu? Cofnęliśmy się w rozwoju?

    Oczywiście. Za komuny miałem lepszą edukację i POZ niż ludzie w czasie
    pandemii.

> [...]
    > pędu za wzrostem gospodarczym za każdą cenę. Planecie wyszło na zdrowie,
    > ludzie dostali czas na przemyślenie w domach, czy faktycznie warto się
    > tak zarzynać dla "chlebodawcy" zapierdalając jak do tej pory tylko po
    > to, żeby co dwa lata kupić nowego suva, albo nowego smyrofona, albo
    > jeszcze szybszy komputer, bo nowe gierki nie chcą chodzić na starym
    > I co się takiego stanie, że nowy model smartfona wyjdzie za 3 lata, a
    > nie za rok, albo nawet później? Świat się skończy?
    > Ja tu żadnego długu nie widzę, a wręcz przeciwnie.

    No ja pierdole agresywny lewak. To jeszcze do kompletu przestań dzieci
    do szkoły wysyłać i ucz ich o tym jaki fajny byłe cze. No i zadbaj o
    nowoczesną opiekę zdrowotną opartą o trzy zdrowaśki.

    > Cywilizowane społeczeństwa umówiły się, że będą również chronić przed
    > głupotą młodych, zdrowych i nieśmiertelnych,
    Nie społeczenstwa a ich rządy. Jakby to się społeczeństwa umówiły, to
    nie trzebaby zamordystycznych metod do egzekwowania tych "umów". Ja się
    nie umawiałem. A ty umawiałeś się, że nie wolno przeciw zakazowi aborcji
    protestować? Umawiałeś się na zamykanie lasu? Na mandatowanie za zmianę
    opon? Zrobiono cię w chuja i zgodnie ze starą prawdą łatwiej człowieka
    oszukać niż potem przekonać że został oszukany.
    > Teraz.
    > Bo mizerną szansę na zgon, to masz dzięki (niedziałającym, a szury miały
    > rację) szczepionkom.

    Chuja tam od zawsze miałem mizerną. Popatrz ile osób w grupach 0-50
    zmarło od covida, sprawdz ile to procent danej populacji i wyciągnij
    wnioski. I jak zwykle zadziałał podstawowa zasada, że jak państwo chce
    twojego dobra to należy kombinować jak tego uniknąć.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 997. Data: 2022-04-17 08:18:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Olin ma rację bo np. populacja, która się testuje a populacja, która się
    > szczepi są najpewniej tożsame.

    No właśnie nie są. Co do zasady (powiedzmy że historycznie)
    antyszczepionkowcy to mniej wykształcona, zaradna życiowo i ogarnięta
    część społeczeństwa. A więc statystycznie szczepieni mają lepszą pracę
    dostęp do abonamentu medycznego i ogólnie są bardziej rozgarnięci. Więc
    ogarnięty pójdzie po prostu do lekarza w abonamencie i dostanie L4. Taka
    ciekawostka - lekarz w abonamencie nawet jakby chciał to nie może
    wystawić skierowania na przymusowy test. Więc człowiek z abo medycznym
    dostaje po prostu L4 i jeśli bardzo chce może zamienić go _dobrowolnie_
    na areszt. Ja byłem trzy razy na zwolnieniu i tyle. Żadnych testów nie
    robiłem bo po co, skoro nic to nie zmienia. Jeszcze miesiąc temu byłem
    za to wyzywany od nieodpowiedzialnych szurów, a teraz to oficjalna ścieżka:P

    > Nie mam przekonania co do tej rzekomej nieskuteczności testów.

    Ja też nie. Poczytałem i okazało się, że oficjalny raport oficjalnej
    instytucji zawierał... dane z dupy. Tyle jeśli chodzi o "naukowców" i
    ich wiarygodność. Przypomnę - Agencja oceny procedur medycznych i
    taryfikacji. Brzmi poważnie, kto ma się na tym lepiej znać niż oni -
    prawda? No więc chyba żaden z dyskutantów w tym wątku nie zniżył się do
    podawania danych liczbowych z dupy. A ci "naukofcy" tak. Znów szury
    miały rację...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 998. Data: 2022-04-17 08:24:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A jak jest zdefiniowany przypadek,

    No dodatni to "new case":P

    > Ponownie, to nie wina testów.

    No jak dostałeś fałszywie dodatni to jednak wina testu...

    > A co oznacza wynik pozytywny fałszywy? Nie to (w przytłaczającej
    > większości przypadkóoe), że organizm miał kontakt z patogenem?

    Oznacza, że w szpitalu leczono cię na koid którego nei miałeś, zamiast
    na to na co tam trafiłeś. W efekcie oznacza dzieisątki tysięcy czarnych
    worków przez dwa lata.

    > Ale to nie wina testów :) Jakbym sam miał wnioskować to w oparciu o
    > recenzowane publikacje a nie przypocznych i pociotków kolegów
    > instruktorów narciarskich, niechby i z tytutałmi.

    To oficjalnie najbardziej kompetentne ciało w polsce do oceny
    przydatności testów. Okazuje się, ze wstawiają po prostu dane z dupy w
    publikacje, bo przecież nikt nie sprawdzi:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 999. Data: 2022-04-17 13:25:53
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

    > To oficjalnie najbardziej kompetentne ciało w polsce do oceny
    > przydatności testów. Okazuje się, ze wstawiają po prostu dane z dupy w
    > publikacje, bo przecież nikt nie sprawdzi:P

    Jak będzie nieostrożny, to sprawdzi. I okaże się że to szur i to na
    kacapskim garnuszku, bo kto normalny sprawdza takie rzeczy.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 1000. Data: 2022-04-17 13:41:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.04.2022 o 13:25, Zbynek Ltd. pisze:

    > Jak będzie nieostrożny, to sprawdzi. I okaże się że to szur i to na
    > kacapskim garnuszku, bo kto normalny sprawdza takie rzeczy.

    Dokładnie - kto to widział, żeby źródła i dane sprawdzać. Przecież to
    naukofcy pisali a naukofcom trzeba wierzyć szurze, płaskoziemco i onuco:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.