  • 11. Data: 2007-03-25 22:44:46
    Temat: Re: Kontrola spozywania napojów alkoholowych w miejscach publicznych
    Od: Piotr M <d...@g...com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Bo to moim zdaniem głupi przepis i tyle. Powinien być właśnie zakaz
    > spożywania jakichkolwiek napoi z opakowań wskazujących, że to alkohol.
    > Też głupie, ale trochę mądrzejsze by to było.

    To może mądry by był taki zapis o zakazie spożywania napojów
    alkoholowych oraz wszystkich innych w opakowaniach wskazujących że to
    alkohol.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 12. Data: 2007-03-25 22:50:54
    Od: Piotr M <d...@g...com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Spożywanie alkoholu na ulicy jest wykroczeniem. Możesz się przyznać,
    > albo policjant będzie musiał ów napój zabezpieczyć i wysłać do
    > ekspertyzy, za którą w wypadku potwierdzenia podejrzeń Ty zapłacisz
    > (zasądzi to sąd w wyroku).

    A sytuację taką mocno skomplikuje szybkie spożycie owego podejrzanego
    napoju.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 13. Data: 2007-03-26 00:46:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr M napisał(a):

    > To może mądry by był taki zapis o zakazie spożywania napojów
    > alkoholowych oraz wszystkich innych w opakowaniach wskazujących że to
    > alkohol.

    "Wskazujących"?

  • 14. Data: 2007-03-26 08:17:00
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 25 Mar 2007 23:49:31 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Czy mają prawo żądać ujawnienia

    Mają prawo zażądać wszystkiego, tak jak i każdy inny człowiek. Różnica jest
    taka, że zwykłego człowieka możesz w pewnych sytuacjach pogonić, a
    policjantowi musisz odpowiedzieć i się podporządkować. Po szczegóły odsyłam
    do Ustawy o Policji - tam masz wyszczególnione co policjantom wolno a czego
    nie.

    > Nie twierdze bo nie wiem, a Ty widzę też nie wiesz, tylko tak piszesz, i
    > się nie dowiem :/ Na komisariat w sensie aresztowania.

    Aresztowania? Bez sensu.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2007-03-26 08:39:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > A sytuację taką mocno skomplikuje szybkie spożycie owego podejrzanego napoju.

    Nie ma cudów, by kilka gramów nie zostało.

  • 16. Data: 2007-03-26 20:28:33
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Piotr M napisał(a):
    > A sytuację taką mocno skomplikuje szybkie spożycie owego podejrzanego
    > napoju.

    wówczas policjant zezna że z puszki dochodził zapach alkoholu
    wystarczy

    KG

  • 17. Data: 2007-03-26 22:29:51
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    kam napisał(a):

    > wówczas policjant zezna że z puszki dochodził zapach alkoholu
    > wystarczy

    A jak będę miał pomalowane paznokcie farbą nitro to jego teoria upada,
    bo powiem, że to przez szpony :P Wąchać to on może wypieki żony. Tutaj
    ma być dowód.

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl

  • 18. Data: 2007-03-27 07:04:49
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 27 Mar 2007 00:29:51 +0200, "Michał \"Kaczor\" Niemczak"
    napisał(a):

    > A jak będę miał pomalowane paznokcie farbą nitro to jego teoria upada,
    > bo powiem, że to przez szpony :P Wąchać to on może wypieki żony. Tutaj
    > ma być dowód.

    A gdzie jest zapisane, że ma być dowód? Policjant to funkcjonariusz
    zaufania publicznego i waga jego zdania przed sądem, to tak jak 3x Twojego
    :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 19. Data: 2007-03-27 07:19:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 26.03.2007 Michał "Kaczor" Niemczak <k...@i...net> napisał/a:

    > A jak będę miał pomalowane paznokcie farbą nitro to jego teoria upada,
    > bo powiem, że to przez szpony :P Wąchać to on może wypieki żony. Tutaj
    > ma być dowód.

    Co za problem zabezpieczyć resztki w puszce? Myślisz, że wylize do sucha?
    W skrajnym wypadku wiecej zapłaci za ekspertyzę :)

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2007-03-27 08:31:17
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Co za problem zabezpieczyć resztki w puszce? Myślisz, że wylize do sucha?
    > W skrajnym wypadku wiecej zapłaci za ekspertyzę :)

    Ja absolutnie tego nie neguję. Czepiłem się powyższego "zapach alkoholu
    wystarczy".

    Kaczor