  • Data: 2008-01-15 15:36:18
    Temat: Kontrola przez kanara, a wyjście z autobusu?
    Od: "Photo M" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    oczywiście ten wątek był już nie raz poruszany i wychodziło na to, że
    kanarowi można okazać dokument, nie trzeba dawać do ręki i nie trzeba do
    zakończenia spisywania czekać w autobusie tylko wyjść. Niedawno jadąc
    autobusem z nudów zacząłem czytać regulamin, a tam stoi punkt, że podczas
    spisywania przez kontrolera należy pozostać w autobusie. Jako podstawa
    prawna regulaminu podany nr uchwały rady miasta. Niestety do treści uchwały
    jeszcze nie dotarłem, ale czy może ona nadawać takie uprawnienia kanarowi?
    Jeśli nie to czy jest możliwość zmuszenia MZK do zmiany treści regulaminu
    czy mogą sobie tak pisać, a po prostu będzie to nieważne?