  • Data: 2005-06-25 19:54:20
    Temat: Konkursy audiotele...
    Od: "Agrescik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ... mialem ostatnio zdarzenie...
    Siedzialem w nocy w pracy... Leci TVN Siedem. Nocne igraszki.. konkurs...
    ... obrazek.. cos tam trza policzyc...
    Jestem przeciwny wysylaniu sms na takei g.. ale cos mnie tklo.. Mowie. Wysle
    jednego.
    Wyslalem.. i odziwo.. oddzwonili... podaje odpowiedz... Niestety zla.
    Ogolnie oni konstruuja zagadki tak ze moze byc wiele mozliwych odpowiedzi
    (tak stwierdzilem)
    ... no ale ogladam dalej... dlugo dlugo.. nikt nie moze zgadnac.. .
    I teraz zajefajny final :) i moje zdziwienie... :)))
    Jest ogladacz ktory mowi odpowiedz... I laseczka mowi: tak to jest wlasciwa
    odpowiedz... NO moze i jest taka ale czlek nie dojdzie.. bo oni podaja w tym
    momencie odpowiedz na ekranie ktora jest zupelnie inna jak mowil ten
    ogladacz :)
    Potem probowalem czytac regulamin tego shita.. :) ale nie dobrnalem do
    konca. pewnie nie ma nic w nim ze oni musza wytlumaczyc jaka jest wlasciwa
    odpowiedz.. .bo liczenie z obrazka dziwnych rzeczy ktore mozna roznorako
    interpretowac.. to na pewno nie ma w regulaminie :)
    Tak mnie tklo.. czy poza tym ze ludzie sie nabieraja na taki shit.. istnieje
    mozliwosc udowodnic im ze lżą... :)
    Ale to takie pytanie retoryczne.. bo nie chce mi sie dochodzic straty 3zl..
    bo mam to gdzies. ale wiem ze 3 zl.. plus 3... itd.. to im nabija kase.. a w
    zywe oczy rzna glupa :)))
    eh..
    tak mnie tklo to napisalem :)
    Pozdrawiam grupowiczow bo czytam ta grupe i jest fajna ;)
    Agrest II Mocny (cholera wie w czym ??? :)