  • 171. Data: 2017-09-02 20:52:35
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 2 września 2017 19:05:35 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Odpowiedzialność komornika. I po sprawie. Jedni będą ciamajdami i jak im
    > dłuyżnik powie, że to nie jego to odpuszczą, drudzy będą brać wszystko.
    > Pierwszych nikt nie zatrudni, drugich zlicytują koledzy po fachu, robotę
    > będą mieli ci co potrafią zachować zdrowy rozsądek. Ubezpieczenie
    > zawodowe OC też nie jest czymś nieznanym w świecie.

    Ale tego tu chyba nikt nie neguje że tak winno być

    > I jeszcze raz zapytam - wie ktoś jak jest w innych krajach?

    Podobno szybciej
    W Polsce musisz nawet kilka lat czekać zanim odzyskasz swoją kase od dłużnika
    I to jest największy problem.

  • 172. Data: 2017-09-02 21:04:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.09.2017 o 20:52, Kris pisze:

    > Ale tego tu chyba nikt nie neguje że tak winno być

    No właśnie Liwiusz neguje...

    > Podobno szybciej
    > W Polsce musisz nawet kilka lat czekać zanim odzyskasz swoją kase od dłużnika
    > I to jest największy problem.

    Nie o to pytałem :P

    Shrek

  • 173. Data: 2017-09-02 21:08:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.09.2017 o 20:49, Kris pisze:

    > Akurat firmy leasingowe pilnują.

    Nie tyle pilnują, co komornicy odpuszczają, bo widząc w dowodzie firmę
    leasingową wiedzą, że nie trafią na leszcza, tylko przyjdzie
    profesjonalny prawnik, więc nie ma co zaczynać - i tak się nie uda, a
    można sobie wrogów narobić.

    > Takie czasy trzeba dbać o swoje interesy

    I dlatego w interesie społeczeństwa jest, żeby komornicy za swoje
    działania odpowiadali.

    Shrek

  • 174. Data: 2017-09-02 21:17:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-02 o 20:36, Kris pisze:

    > Na takim poziomie dyskusja z Tobą nie ma sensu
    > Wydoroślej i wróć.

    Na jakim innym poziomie dyskutować z kimś kto bezczelnie kłamie?
    Naucz się prawdomówności, wracać nie musisz.

    Pozdrawiam

  • 175. Data: 2017-09-02 21:20:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-02 o 20:44, Kris pisze:

    > Sprzedawałeś kiedyś auto?
    > Jaki masz wpływ na to kiedy "znikniesz" z dowodu rejestracyjnego?
    > Długie lata możesz być tam wpisany jako "właściciel" jeśli osoba której sprzedałeś
    auto nie wymieni DR w wydziale komunikacji.

    Ale sprawdzić można, i w większości przypadków będą tam dane
    aktualnego właściciela. W przypadku firmy lizingowej czy wynajmującej
    pojazdy na pewno będą to dane prawdziwe.
    Ale oszustowi wygodniej nie sprawdzać, mniej by zarobił.

    Pozdrawiam

  • 176. Data: 2017-09-02 21:24:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-02 o 20:49, Kris pisze:

    > Akurat firmy leasingowe pilnują. Problem jest z "nierozgarniętymi".
    > Ale to nie tylko w przypadku zajęcia komorniczego tak działa. Mandaty z fotoradaru
    czy tam zwykle, jakiś monit z US, słuszne czy niesłuszne wezwanie z firmy
    windykacyjnej itp- korespondencji nie odbierają, np sprzeciwu na ew wyrok nie zrobią
    w terminie a później lament ze komornik konto zajął czy inna ruchomość.
    > Takie czasy trzeba dbać o swoje interesy

    W linkowanym przypadku firma "nie upilnowała" ale doszła swojego
    przed Sądem Najwyższym. Czyli komornik okazał się osobnikiem
    postępującym niezgodnie z prawem. Wbrew teoriom i kłamstwom jakie
    tu propagujecie Z Liwiuszem.

    Pozdrawiam

  • 177. Data: 2017-09-02 21:28:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-02 o 20:39, Kris pisze:

    > Ile znasz takich przypadków? Ciągnik z Mławy już obgadaliśmy
    > Pomiędzy zajęciem a licytacją jest sporo czasu żeby niejasności wyjaśnić.

    Przeczytasz wreszcie linkowany artykuł z pierwszego postu?
    Bo jak na razie to udowadniasz że piszesz o czymś o czym nic nie wiesz.

    Pozdrawiam

  • 178. Data: 2017-09-02 21:42:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 2 września 2017 21:20:58 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Ale sprawdzić można, i w większości przypadków będą tam dane
    > aktualnego właściciela. W przypadku firmy lizingowej czy wynajmującej
    > pojazdy na pewno będą to dane prawdziwe.

    Widzę postępy
    Zaczynasz pewne rzeczy rozumieć
    Bo trochę wyżej pisałeś"
    "...właściciela pojazdu mechanicznego definiuje dowód rejestracyjny..."

    A jakoś masowo nie sprawdzają tylko z automatu licytują?
    Czy jednak sa to sporadyczne przypadki?

  • 179. Data: 2017-09-02 21:49:16
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > aktualnego właściciela. W przypadku firmy lizingowej czy wynajmującej
    > pojazdy na pewno będą to dane prawdziwe.

    Na pewno?
    A jak ktoś auto z leasingu wykupił i DR nie zmienił. A chociażby dlatego ze wydaje mu
    się ze wtedy licytacji komorniczej uniknie.

    > Ale oszustowi wygodniej nie sprawdzać, mniej by zarobił.

    Mało tego że sprawdzają w wydziale komunikacji. Ci bardziej nadgorliwi to do wydziału
    komunikacji pismo ślą z pytaniem co jest zarejestrowane na "Kowalskiego" i z automatu
    zajmują.

  • 180. Data: 2017-09-02 21:53:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 2 września 2017 21:18:06 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Na jakim innym poziomie dyskutować z kimś kto bezczelnie kłamie?
    > Naucz się prawdomówności, wracać nie musisz.

    Wróciłem zeby zapytać Ciebie gdzie kłamię
    Cytat dawaj;)