  • 181. Data: 2017-09-02 21:57:48
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 2 września 2017 21:20:58 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
    > Ale sprawdzić można,

    Znów odleciałeś
    Przypominam ze dyskusja była o mozłiwości sprawdzenia w momencie zajęcia. A wtedy to
    w najlepszym wypadku w DR komornik może zajrzec. Jeżeli mu dłuznik DR pokaże. Na
    sprawdzenie jest czas później.
    I pomijając sporadyczne przypadki gdzie komornik prawo złamał to auto nie należące do
    dłuznika zlicytowane nie będzie

  • 182. Data: 2017-09-02 22:01:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 2 września 2017 21:08:46 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Nie tyle pilnują, co komornicy odpuszczają, bo widząc w dowodzie firmę
    > leasingową wiedzą, że nie trafią na leszcza, tylko przyjdzie
    > profesjonalny prawnik, więc nie ma co zaczynać - i tak się nie uda, a
    > można sobie wrogów narobić.

    Z leszczem tez się nie uda jeśli udowodni ze auto jego a nie dłuznika
    Pomijając epizody takie jak ten w Mławie
    Słyszałeś żeby komornicy masowo licytowali ruchomości nienależące do dłużnika?

    > I dlatego w interesie społeczeństwa jest, żeby komornicy za swoje
    > działania odpowiadali.

    Równocześnie w interesie społeczeństwa jest żeby byli skuteczni

  • 183. Data: 2017-09-02 22:07:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 2 września 2017 21:24:16 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
    > Wbrew teoriom i kłamstwom jakie
    > tu propagujecie Z Liwiuszem.
    Co do Liwiusza to z nim wyjaśniaj ale mnie ciekawi gdzie ja kłąmię
    Linka dawaj.

  • 184. Data: 2017-09-02 22:37:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 2 Sep 2017 11:44:03 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Jaki masz wpływ na to kiedy "znikniesz" z dowodu rejestracyjnego?
    > Długie lata możesz być tam wpisany jako "właścicie
    > l" jeśli osoba której sprzedałeś auto nie wymieni DR w
    > wydziale komunikacji.

    I co z tego? Papież mam umowę sprzedaży i jestem w stanie wskazać
    następnego właściciela. Komornik wie, kogo dalej szukać.

    --
    Marek

  • 185. Data: 2017-09-02 22:47:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.09.2017 o 22:01, Kris pisze:

    > Z leszczem tez się nie uda jeśli udowodni ze auto jego a nie dłuznika

    Albo się uda, bo złoży nie do tego sądu, albo zrobi jakiś błąd formalny,
    albo... Skoro się nie uda, to pochuj próbują?

    > Pomijając epizody takie jak ten w Mławie
    > Słyszałeś żeby komornicy masowo licytowali ruchomości nienależące do dłużnika?

    Trochę się od czasu do czasu pojawia. Chłopaki z Mławy jak się okazało
    zrobili sobie z tego normalną działalność. A słyszałeś żeby masowo
    obcinali palce dla okupu? Skoro nie to można taką możliwośc prawnie
    dopuścić?

    > Równocześnie w interesie społeczeństwa jest żeby byli skuteczni

    Na razie przykład twojej matki pokazuje że jak trzeba odzyskać dług to
    są bezskuteczni, a przykład rolnika z Mławy, że jak chcą z tego uczynić
    sobie bandycką działalność, to są zajebiście skuteczni.

    Co jest takiego egzotycznego w pomyśle, zeby za swoje czyny ponosili
    odpowiedzialność?

    Shrek

  • 186. Data: 2017-09-02 22:51:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 2 września 2017 22:37:15 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > I co z tego? Papież mam umowę sprzedaży i jestem w stanie wskazać
    > następnego właściciela.
    Ot to
    I właśnie dlatego takich spraw nie powinien komornik badać(bo nie jest w stanie
    zbadać) w momencie zajęcia tylko później jest na to czas. Tak to chyba powinno
    działać zdroworozsądkowo patrząc

    >Komornik wie, kogo dalej szukać.

    I właśnie dlatego jest czas po zajęciu a przed licytacją na "szukanie"

  • 187. Data: 2017-09-03 02:19:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-02 o 21:53, Kris pisze:

    > Wróciłem zeby zapytać Ciebie gdzie kłamię
    > Cytat dawaj;)

    "Kilka razy już tu m.in. tłumaczono Tobie że wpis w dowodzie nie znaczy
    ze wpisana tam osoba jest właścicielem."

    Pozdrawiam

  • 188. Data: 2017-09-03 02:22:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-02 o 21:49, Kris pisze:

    > Na pewno?
    > A jak ktoś auto z leasingu wykupił i DR nie zmienił. A chociażby dlatego ze wydaje
    mu się ze wtedy licytacji komorniczej uniknie.

    Telefon do firmy wyjaśnił by sprawę w kilkanaście sekund.
    W opisanym przypadku komornik tego nie sprawdził i przegrał w sądzie.

    > Mało tego że sprawdzają w wydziale komunikacji. Ci bardziej nadgorliwi to do
    wydziału komunikacji pismo ślą z pytaniem co jest zarejestrowane na "Kowalskiego" i z
    automatu zajmują.

    jak jest zarejestrowana na Kowalskiego a używa Wiśniewski to nie
    zajmują, bo szukają u Kowalskiego.

    Pozdrawiam

  • 189. Data: 2017-09-03 02:24:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-02 o 21:42, Kris pisze:

    > Widzę postępy
    > Zaczynasz pewne rzeczy rozumieć
    > Bo trochę wyżej pisałeś"
    > "...właściciela pojazdu mechanicznego definiuje dowód rejestracyjny..."

    Bo definiuje. Ale jeśli komornik uważa ze jest inaczej to nic nie
    zabrania mu sprawdzić. Może poza własnym zadufaniem.

    > A jakoś masowo nie sprawdzają tylko z automatu licytują?
    > Czy jednak sa to sporadyczne przypadki?

    Czyli jeśli nie masowo to zostawić i nie reagować?

    Pozdrawiam

  • 190. Data: 2017-09-03 02:28:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-02 o 21:57, Kris pisze:

> [...]
    to w najlepszym wypadku w DR komornik może zajrzec. Jeżeli mu dłuznik DR pokaże. Na

    Nie do końca.
    Ty starasz się ja utrzymać tylko w tym momencie.
    Ja twierdzę że skoro komornik po zajęciu sprawdził to nie powinien
    cudzego auta licytować. Nie wiem czy w omawianym przypadku sprawdził
    i olał czy nie sprawdził. Skutecznie załatwił wam niekorzystną (dla was)
    zmianę przepisów. :-)

    > I pomijając sporadyczne przypadki gdzie komornik prawo złamał to auto nie należące
    do dłuznika zlicytowane nie będzie

    No zobacz a jeszcze niedawno pisałeś że jak właściciel się nie
    upomni to komornik ma zlicytować. Powoli zaczyna docierać?