  • Data: 2005-05-28 20:23:15
    Temat: Komornik pry przeprowadzce do socjalnego?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mieszkam w mieszkaniu ciotki, i bede sie staral o ustanowienie mnie glownym
    lokatorem, jednak patrzac pesymistycznie jesli sad przyzna mi lokal socjalny
    gmina powiedziala ze przeprowadzka zamie sie komornik.
    Po co ten komornik?
    Czy komornik przeprowadzi mnie do socjalnego bez zadnych sprzetow moich
    mebli komputera ,tv itp. w koncu to sa moje rzeczy.
    Po co ten komornik wogole?
    A na marginesie szukam prawnika z warszawy ktory moja sprawa by sie zajal bo
    podobno sa szanse ze bedze(my( z zona przyszla) mogli zostac w tym
    mieszkaniu).

    j...@p...pl
    gg: 207344