  • 1. Data: 2005-12-02 17:28:18
    Temat: Komornik - postanowienie o umorzeniu
    Od: "Iga" <i...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam takie pytanie.
    Od dłuższego czasu "ścigam" jednego z dłuzników o zapłatę należnych faktur,
    udało mi się odzyskać niewielką część - 1/4 z należności głównej. Komornik
    sprzedał dłużnikowi samochód oraz zajął rachunki bankowe (nie ma na nich
    wpływów) i wierzytelność u innego komornika (jakieś 20 zł/mies). Dostałam teraz
    wezwanie do złozenia oświadczenia, gdyż komornik chce egzekucję umorzyć
    uzasadniajac to tym, ze dłużnik nie am już żadnego majatku, nie ma dochodów i
    egzekucja jest bezskuteczna. Acha to 200 zł z innej wierzytelności musi dzielić
    na 7 tytułów egzekucyjnych, które wobec tego dłużnika są aktualnie prowadzone.
    Całość tych kwot do wyegzekwowania to ok. 70 tys zł, z tego 4 są moje tytuły na
    prawie 50 tys.
    Mam świadomosć, że ja tych pieniędzy raczej nie odzyskam, ale z drugiej strony
    nie chcę by facetowi uszło na sucho. Chcę mu trochę uprzykrzyć życie. Przez te
    zaległosci miałam kłopoty ze spłatą własnych zobowiązań, między innymi wobec US
    i ZUS. A wiadamo, ze oni niczego nie podarują:( Co mogę w takiej sytuacji? I czy
    np. pensja małżonki może być zajęta na poczet tej egzekucji? Wiem, ze żona
    prauje i ma stała pensję. Facet nadal prowadzi DG, ma się dobrze i pewnie śmieje
    mi się w nos:(
    Muszę też przyznać, ze komornik jest mocno opieszały - nr rachunków bankowych
    sama mu podałam, podobnie sama poinformowałam go o fakcie posiadania samochodu i
    tamtej wierzytelności u innego komornika.
    Był tez problem ze sprzedażą samochodu, komornik przeciagał termin licytacji.
    Może ktoś coś sensownego poradzi?

    Dziękuję i pozdrawiam

    Iga

  • 2. Data: 2005-12-02 17:33:46
    Temat: Re: Komornik - postanowienie o umorzeniu
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Iga napisał(a):
    > Może ktoś coś sensownego poradzi?

    wniosek o wyjawienie majątku...

    KG

  • 3. Data: 2005-12-02 17:46:05
    Od: i...@p...onet.pl

    > wniosek o wyjawienie majątku...

    Dziękuję:)

    Pozdrawiam
    Iga

  • 4. Data: 2005-12-02 21:16:33
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    jesli uwazasz, ze komornik dziala opieszlae zloz skarge do sadu a trybie
    nadzotu sad wyda dyspozycje

    pozdarwaim
    Łukasz

  • 5. Data: 2005-12-06 10:39:50
    Od: "Iga" <i...@p...onet.pl>

    > jesli uwazasz, ze komornik dziala opieszlae zloz skarge do sadu a trybie
    > nadzotu sad wyda dyspozycje

    Dziękuję za radę.
    Chyba jednak już brak mi cierpliwości. Złozę jedynie wniosek o wyjawienie
    majątku. Właściwie dla zasady, bo jakos nie wierzę, że odzyskam pieniądze.

    Pozdrawiam
    Iga