eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komenda może zapłacić za pobyt w więzieniu" - żart czy realna możliwość? › "Komenda może zapłacić za pobyt w więzieniu" - żart czy realna możliwość?
  • Data: 2019-01-29 18:34:57
    Temat: "Komenda może zapłacić za pobyt w więzieniu" - żart czy realna możliwość?
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niedawno na jakiejś stronie znalazłem artykuł (nie wiem
    czy z gatunku "fake news", czy na poważnie), w którym
    rozważano możliwość obciążenia Komendy kosztami pobytu
    w więzieniu (argumentacja była prosta: trafił tam niesłusznie,
    więc darmowy wikt mu się nie należał). Wiem, że w tym
    kraju absurdów wszystko jest możliwe, ale na ile realna jest
    taka opcja? Czy ktoś chwyci się tej interpretacji i zaryzykuje
    wystawienie Polski na międzynarodowe pośmiewisko
    na niespotykaną dotąd skalę?