  • 1. Data: 2007-10-04 20:07:20
    Temat: prawo autorskie
    Od: zxc <d...@c...pl>

    dzisiaj google sie obrazil ;) i nie potrafi wyszukac mi ujednoliconego
    tekstu "ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych"

    mogla by dobra dusza podrzucic mi linka do tekstu tej ustawy wraz ze
    wszystkimi zmianami

    z gory dziekuje

  • 2. Data: 2007-10-04 21:11:52
    Temat: Re: prawo autorskie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zxc" <d...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tekstu "ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych"
    >
    > mogla by dobra dusza podrzucic mi linka do tekstu tej ustawy wraz ze

    Na przysłość szukaj na serwerze prawa:

    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

  • 3. Data: 2007-10-05 14:55:42
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    zxc <d...@c...pl> writes:

    > dzisiaj google sie obrazil

    Niedawno odrzuciłem ich ofertę pracy w Dublinie, może dlatego? Tylko
    taka odpowiedzialność zbiorowa na całą Polskę to trochę dziwne.