  • 11. Data: 2020-12-21 17:24:28
    Temat: Re: Kogo przyjmą a kogo nie przyjmą
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.12.2020 o 16:35, J.F. pisze:

    > Tak swoja droga:
    > -stadion dobrze ocieplony, czy ogrzewanie w zimie kosztuje krocie ?

    Przecież to w biurach a nie na murawie;P

    > -a jakies toalety tam sa, czy trzeba 50m isc ?

    Śrenio to pewnie ponad 100 będzie. Dlatego chorych nie biorą:P

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2020-12-21 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Jak tylko podążam za MODĄ.

    Jak tylko podązasz to co?

    > A Ty miarkuj co piszesz ;-)

    Wiem ze to zaskakujace ale ja tylko czytam co piszesz i wyciagam
    wnioski...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 13. Data: 2020-12-21 19:44:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Przecież to w biurach a nie na murawie;P

    W biurach, ale te biura nie sa w betonowych scianach ?

    >Śrenio to pewnie ponad 100 będzie. Dlatego chorych nie biorą:P

    Chyba blizej, bo kto by chcial takie biuro, i kibice tez musza blizej.

    J.

  • 14. Data: 2020-12-21 20:01:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.12.2020 o 19:44, J.F. pisze:

    > W biurach, ale te biura nie sa w betonowych scianach ?

    Skoro pomieszczenia biurowe to raczej muszą spełniać wymogi z
    rozprządzenia o długiej nazwie jakim powinny odpowiadać budynki i ich
    usytouwanie. A tam jest o izolacyjności przegród i nie są to złe wartości.

    > Chyba blizej, bo kto by chcial takie biuro, i kibice tez musza blizej.

    Masz rację. Tu masz plany. Poziom zero to jeden wielki kibel;) Ze zdjęć
    sądząc to będzie drugi poziom - oznaczone jako "powierzchnie deweloperskie".

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2020-12-21 20:10:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.12.2020 o 20:01, Shrek pisze:

    > Masz rację. Tu masz plany. Poziom zero to jeden wielki kibel;) Ze zdjęć
    > sądząc to będzie drugi poziom - oznaczone jako "powierzchnie
    > deweloperskie".

    A jednak nie - konkretnie w tych "dziurach".

    https://www.google.pl/maps/@52.2394444,21.0455557,3a
    ,15y,46.9h,92.5t/data=!3m8!1e1!3m6!1sAF1QipP2oHJr1tO
    2NM6JJQVTCnwICEtVvoE0Nmn4xZMj!2e10!3e11!6shttps:%2F%
    2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipP2oHJr1tO2NM
    6JJQVTCnwICEtVvoE0Nmn4xZMj%3Dw203-h100-k-no-pi-0-ya2
    44.2649-ro0-fo100!7i10240!8i5120

    https://www.rp.pl/Covid-19/201219379-Pawel-Mielcarz-
    Czy-koszty-dzialania-szpitala-na-Stadionie-Narodowym
    -sa-zbyt-wysokie.html

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-12-21 20:22:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >rozprządzenia o długiej nazwie jakim powinny odpowiadać budynki i ich
    >usytouwanie. A tam jest o izolacyjności przegród i nie są to złe

    Ale to jest budynek stadionu i takie wymogi ma spelniac.
    A ze gdzies tam sa wygospodarowane dodatkowe pomieszczenia ...

    A tak swoja droga - wolne staly ?

    Moze to jakies "loze prasowe", "loze VIP"?

    J.

  • 17. Data: 2020-12-21 20:34:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.12.2020 o 20:22, J.F. pisze:

    > Ale to jest budynek stadionu i takie wymogi ma spelniac.
    > A ze gdzies tam sa wygospodarowane dodatkowe pomieszczenia ...

    Są wymogi na izolocyjność przegród z podziałem na rodzaje pomieszczeń i
    ma spełniać. Wełnę mineralną się pakuje aż spełnia.

    > A tak swoja droga - wolne staly ?
    >
    > Moze to jakies "loze prasowe",  "loze VIP"?

    Loże też pewnie puste nie stały. Część z powierzchni pewnie stała pusta.
    W warszawie powierzchnie biurowej to ostatnio obrodziło.

    Dobra - znalazlem w sąsiednim poście. To jest normalna "galeria". to
    gdzie było zdjęcie to IMHO... vomitorium.

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2020-12-21 22:06:42
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    I co tam wyciągnąłeś? ;-)

  • 19. Data: 2020-12-21 22:45:38
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-21 o 16:35, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup
    wirus-lekarka-z-warszawy-o-sytuacji-szpitala/rnl16vf
    ,79cfc278

    > Ale to przeciez od poczatku wiadomo, ze na Narodowym jest iles tam
    > lozek, troche respiratorow, i niewiele wiecej.
    > I niektorym pacjentom to wystarcza - i tu moze odciazyc inne szpitale.
    >
    > Pacjenci ciezej chorzy sie tam niestety nie nadaja.
    >
    > A dementi juz bylo, ze Narodowy od szpitala na Solcu przejal 7 pacjentow.
    >
    > Tak swoja droga:
    > -stadion dobrze ocieplony, czy ogrzewanie w zimie kosztuje krocie ?
    > -a jakies toalety tam sa, czy trzeba 50m isc ?

    Właśnie od jakiegoś czasu myślę o tym, że na tym Narodowym pewnie zimno
    jak ciort. Jako toalety pewnie im jakieś kubły postawili.
    Co za parszywe czasy nam zgotowano.

    --
    animka

  • 20. Data: 2020-12-22 22:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > I co tam wyciągnąłeś? ;-)

    To do czego sie odnosiłes...
    3 posty i juz zapomniałes?

    To zacytuje:
    > A ja gorszy od Animki? Dyskryminujesz mnie? Jesteś FASZYSTĄ?

    Przykro mi ze czujesz sie dyskryminowany.
    To musi być strasznie silne uczucie bo mowisz o nim juz ktorys raz.
    Moze pomoc psychologa by pomogła?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.