  • Data: 2006-04-12 18:20:06
    Temat: Kogo na adwokata we Wrocł.-sprawa karno-gospodarcza
    Od: "Anna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,

    proszę o polecenie mi adwokata / kancelarii z zakresu prawa karnego we
    Wrocławiu. Sprawa dotyczy upadłości firmy, w grę wchodzi zawzięty syndyk i dość
    ambitna młoda prokurator. Sprawa duża i dość poważna (do 8 lat).
    Zależy mi adwokat był solidny bo ten co jest to chyba ma wszystko w d.. skoro i
    tak już wziął pieniądze za sprawe.

    I moje drugie pytanie - jaka jest procedura zmiany adwokata skoro termin 1
    rozprawy juz wyznaczono? Czy to bardzo skomplikowane? I czy często się to
    praktykuje i czy jest to "dobrze widziane" przez sad?

    Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuje za odpowiedzi.

    Anna