    From: haste <g...@w...gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kodeks Ruchu - Pytanie...
    Date: Fri, 15 Sep 2006 18:09:48 +0200

    Witam...

    Dzis mialem nastepujaca sytuacje: mamy 5 pasow ruchu

    || || || || || ||
    || || || || || ||
    || || || || || ||
    || || || || -> || ||
    || || || || JA || ||
    || || || ||GOSC || ||
    || || || || || ||
    || ^ || ^ || ^ || ^ || ^ ||
    1 2 3 4 5
    Ja jestem ustawiony na pasie nr 4 (wszystkie pasy sa zakorkowane) i
    sygnalizuje zamiar zmiany pasa na pas nr 5 (nie ma tam ciaglej ani
    czegos takiego - skret w prawo), w koncu jeden gosc z pasa 5 zlitowal
    sie i zatrzymal - powstala w ten sposob "przerwa" w ktora mogly zmiescic
    sie dwa auta. Oczywiscie zmienilem pas jednak niezdarzylem porzadnie
    skrecic jak gosc stojacy bezposrednio za mna (pas nr 4) prawie wjechal
    mi w bok (chcial szybko zmienic pas, oraz jednoczesnie mnie wyprzedzic -
    nawet nie wiem po co gdyz kazdy wie jak wyglada ruch w godzinach szczytu).
    Oczywiscie nic sie nie stalo jednak teraz zastanawiam sie czyja byla by
    wina jesli doszlo by do wypadku?
    Czy on czy ja wymusilem pierwszenstwo?

    pozdrawiam