  • 1. Data: 2007-11-27 20:40:13
    Temat: Kodeks Pracy - zwolnienienie od pracy dla osoby wychowującej dziecko
    Od: "krzy_s" <k...@o...pl>

    Witam wszystkich.
    Mam pytanie dotyczące Kodeksu Pracy, a dokładnie możliwości skorzystania z
    dwóch dni wolnego w pracy (tzw. opieka nad dzieckiem) przez osobę wychowującą
    dziecko.
    Sytuacja moja wygląda tak: żona nie pracuje, a ja jestem zatrudniony na umowę
    o pracę. Czy mogę skorzystać z tego zwolnienia???

    Z góry dzięki za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2007-11-27 23:09:02
    Od: "Kiaa" <A...@i...pl>

    Mozesz skorzystac,
    polecam http://www.eplatnik.pl/forum/viewtopic.php?id=99

  • 3. Data: 2007-11-28 07:29:01
    Od: "kris" <k...@o...pl>

> [...]
    umowę
    > o pracę. Czy mogę skorzystać z tego zwolnienia???

    Piszę ponownie gdyż niewiem czy dokładnie opisałem mój przypadek.
    Żona przed urodzenie dziecka nigdzie nie była zatrudniona i nadal nie jest.
    Zajmuje się wychowaniem naszego 9 miesięcznego brzdąca.

  • 4. Data: 2007-11-28 08:35:28
    Od: Klara Bemol <h...@w...pl>

    kris pisze:
> [...]
    > Żona przed urodzenie dziecka nigdzie nie była zatrudniona i nadal nie jest.
    > Zajmuje się wychowaniem naszego 9 miesięcznego brzdąca.

    sytuacja identyczna z naszą, mężowi przysługują dwa dni w roku

  • 5. Data: 2007-11-28 20:18:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:47a2.00000021.474d18bc@newsgate.onet.pl kris
    <k...@o...pl> pisze:

    > Piszę ponownie gdyż niewiem czy dokładnie opisałem mój przypadek.
    > Żona przed urodzenie dziecka nigdzie nie była zatrudniona i nadal nie
    > jest.
    Ważne jest tylko to drugie (art. 189^1 KP).
    Masz prawo do tych 2 dni.

    --
    Jotte