  • Data: 2007-02-21 16:06:09
    Temat: Klient nie odbiera zakupionego towaru. Co zrobić?
    Od: "Vic" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo proszę o pomoc w wyjaśnieniu mi kwestii dotyczącej sprzedaży
    motoroweru.

    06.10.2006 sprzedałem za pośrednictwem serwisu Allegro motorower
    klientowi z
    Łodzi (ja mieszkam w Tarnowie). Klient za motorower zapłacił
    przelewem.
    Sprawdziłem jego dane w Ewidencji Ludności w Łodzi. Tablicę
    rejestracyjną i
    dowód rejestracyjny wysłałem mu listem poleconym. Klient do dziś nie
    odebrał
    motoroweru, ciągle przesuwa ostateczny termin odbioru. Co mam zrobić z
    tym
    motorowerem? Jak długo muszę go u siebie trzymać? Czy mogę sprzedać go
    na
    części, lub oddać na złom?
    Uprzejmie proszę o radę.