eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKlient nie odbiera zakupionego towaru. Co zrobić? › Re: Klient nie odbiera zakupionego towaru. Co zrobić?
  • Data: 2007-02-21 19:36:31
    Temat: Re: Klient nie odbiera zakupionego towaru. Co zrobić?
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > motorowerem? Jak długo muszę go u siebie trzymać? Czy mogę sprzedać go
    > na części, lub oddać na złom?

    Nie mozesz sie go pozbyc, poniewaz zawarliscie umowe k/s i jesli (jak
    piszesz) ci zapłacił to jest juz faktycznym wlascicielem tego
    motoroweru.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1