eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKłamstwo u operatora telekomunikacyjnegoKłamstwo u operatora telekomunikacyjnego
  • Data: 2005-10-11 09:56:10
    Temat: Kłamstwo u operatora telekomunikacyjnego
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mam taki problem:

    Zglosilem u mojego operatora telekomunikacyjnego awarie telefonu. Po kilku
    dniach zadzwonilem na kolorowa linie i dowiedzialem sie, ze zgloszenie zostalo
    juz dawno zamkniete. Jako powod podano, ze nie klient nie zgadza sie na montaz
    anteny kierunkowej (mam telefon tzw. bezprzewodowy stacjonarny).
    Ale to jest nieprawda, bo taka zgode wyrazilem, pod warunkiem, ze wszystko
    odbedzie sie zgodnie z prawem - co jest bardzo istotne w tej sprawie, gdyz
    operator chcial to zrobic sposoben tzw. "na gebe" bez aneksowania umowy o
    swiadczeniu uslug telekomunikacyjnych.
    Wiec jakis pracownik, aby pozbyc sie problemu napisal, ze sie nie zgadzam, co
    nie jest prawda. Rownolegle podwykonawca operatora czeka na wejscie z antena na
    dokumenty z operatora.
    I jestem w pacie - telefon nie dziala, abonament place, a operator twierdzi, ze
    jest w porzadku, bo zgloszenie zamkniete.
    Chcialbym:
    a) miec dzialajacy telefon
    b) wyjasnic sprawe klamliwego wpisu i pociagnac do odpowiedzialnosci
    pracownika, ktory taki wpis dokonal.
    Jak to zrobic, jezeli ten operator jest monopolista na moim terenie (wiadomo o
    ktorego chodzi).
    Pozdrawiam,
    Adam

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1