  • Data: 2003-02-18 17:47:10
    Temat: Kiedy wypłata pensji i świadectwo pracy.
    Od: "Mirek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Bardzo proszę o pomoc w nstp. sprawie, do końca stycznia byłem
    pracownikiem jednej z firm zagranicznych z oddziałem w Polsce do dnia
    dzisiejszego nie otrzymałem pensji za miesiąc styczeń, zwrotu kosztów
    (paliwo, itp.), świadectwa pracy. Ale wypłacili premie za grudzień (sic!).
    Ponieważ firma nie odpowiedziała na wysłane pismo z prośbą o przesłanie
    zaległego wynagrodzenia i wystawienie świadectwa pracy, proszę powiedźcie
    ile czasu należy czekać przed oddaniem sprawy do sądu pracy i czy można
    domagać się odszkodowania (np. za brak świadectwa pracy).
    Ostatnie, czy jeśli byłem w delegacji (i była ona rozliczona) to należą
    mi się płatne nadgodziny.

    Dziękuję i Pozdrawiam

    Mirek