  • Data: 2002-07-11 19:17:36
    Temat: Kiedy kopia programu jest innym dziełem
    Od: "Jarosław Jankowski" <J...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie,

    Jakich zmian w kodzie źródłowym (programie) należy dokonać, żeby powstało
    nowe dzieło (program) do którego będę mógł sprzedawać (stosować) oddzielne
    prawa autorskie. Program jest tylko mojego autorstwa.
    Kiedyś (ok. 5 lat temu) słyszałem że wystarczy zmiana 10% kodu żeby powstał
    nowy produkt. Czy to jest prawda.

    Jeżeli ktoś wie cokolwiek na ten temat, proszę o odpowiedź. Nie wiem gdzie
    tego szukać.

    Dzieki,
    JJ