  • Data: 2003-12-22 05:42:29
    Temat: Kasa mieszkaniowa - jakie terminy
    Od: a...@w...pl (darpi) szukaj wiadomości tego autora

    Witam Grupowiczów!:)

    W tym roku zakończyłem oszczędzanie w kasie mieszkaniowej i zdecydowałem się
    podpisać

    umowę z deweloperem na budowę mieszkania, w związku z tym mam dwa pytania:

    1. Czy muszę przelać deweloperowi całą kwotę wycofaną z kasy mieszkaniowej,

    Czy też wystarczy, że umowa opiewa na kwotę większą niż wycofany wkład z
    kasy mieszkaniowej

    2. Właściwie z czego wynika konieczność wydatkowania kwoty z kasy
    mieszkaniowej do końca roku kalendarzowego?

    Przecież to niezbyt sprawiedliwe jeśli ktoś wycofuje wkład pod koniec
    roku to ma tylko kilka miesięcy a ten z początku roku prawie rok.

    Pozdrawiam

    Damian