  • Data: 2010-05-02 09:26:19
    Temat: Jeszcze o Art. 78 u.4 KD
    Od: Pyrtek <u...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przytoczę:
    4. Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania w
    oznaczonym czasie

    Ktoś jeżdżąc moim autem zaparkował nieprawidłowo. Straż miejska zrobiła
    onemu autu następnego dnia zdjęcie, po czym domaga się ode mnie kasy,
    albo wskazania winnego zgodnie z ww. przepisem.

    No ale...
    Oni mi piszą o dniu np. 2 maja, godz. 8:00 (wtedy zrobiono zdjęcie). Ale
    wtedy samochodu nikomu nie powierzałem. Kluczyki i karta leżały u mnie
    na stoliku, a ja oczywiście tego wykroczenia nie popełniłem.
    Więc odpowiadam: W oznaczonym czasie nikomu pojazdu nie powierzyłem, a
    przedmiotowego wykroczenia nie popełniłem. Spadajcie.

    No to oni pewno mnie zapytają: A kto używał pojazdu wcześniej? Na to ja
    im: A w jakim "oznaczonym czasie"? - i tak możemy grać w kotka i myszkę.

    Jest OK?

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek