  • 11. Data: 2007-07-25 11:28:23
    Temat: Re: Jestem ścigany przez ... Pomocy!
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    news:f87at8$4l3$1@opal.futuro.pl...
    > Użytkownik "Mariusz" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > owszem to twoja wola, ale nie zdziw sie, jak ktoregos rana wyjmie cie z
    > domu policja, albo zdejmie cie po poludniu jak wrocisz i zawioza prosto do
    > wku a potem albo za kraty albo do jednostki ;)

    Ale czy oni mogą przyjechać? akcja policyjna chyba zaczyna sie wtedy gdy
    dostane bilet i ja dalej sie niezgłaszam, a dopóki biletu nie dostałem i
    niebyłem na komisji to chyba nie mogą przyjechać, stan zdrowia mógł sie
    zmienić, na ich widok mógłbym dostać zawału, kto potem bedzie odpowiadal za
    moją smierć ? Kaczyński ? Dzielnicowy ?

  • 12. Data: 2007-07-25 11:31:29
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    Użytkownik "pete" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > ale to bez sensu przecież!
    > też się stresowałem że wezmą mnie do woja bo nie lubię jak ktoś dyryguje
    > mną (tym bardziej że zwykle jest to jakiś półgłówek po zawodówce),
    > skończyłem studia, wezwali mnie z dyplomem i problem z głowy. oczywiscie
    > zawsze moga mnie wezwac na jakies szkolenie ale 2 tygodnie to nie poltora
    > roku czy ile tam teraz sie bebni.
    > biedy sobie napytasz i później jako osoba karana możesz miec problem np ze
    > znalezieniem pracy. po co Ci to, załatw jak człowiek.

    Kiedy konczyles studia, w którym roku ?

  • 13. Data: 2007-07-25 11:31:46
    Od: "pete" <a...@a...pl>

    a o co Ci chodzi? ?

  • 14. Data: 2007-07-25 11:35:17
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

> [...]
    > biedy sobie napytasz i później jako osoba karana możesz miec problem np ze
    > znalezieniem pracy. po co Ci to, załatw jak człowiek.

    A czy moge wysłać przyjaciela do WKU zeby zaniosł dyplom, przyjmią z rąk
    przyjaciela ?

  • 15. Data: 2007-07-25 11:38:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ale czy oni mogą przyjechać?

    moga, po mojego kumpla przyjechali i zawiezli na komisje, bo nie odbieral
    wezwazn i sie nie stawial ;)
    a byl wtedy w skole sredniej a nie po studiach

  • 17. Data: 2007-07-25 11:46:00
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Mariusz w liscie z dnia 2007-07-25 13:31 napisala
    nastepujace slowa:

    Pewnie zaczal przed 2002/2003 :)

    --
    michal

  • 16. Data: 2007-07-25 11:46:00
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    > Użytkownik "Mariusz" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > moga, po mojego kumpla przyjechali i zawiezli na komisje, bo nie odbieral
    > wezwazn i sie nie stawial ;)
    > a byl wtedy w skole sredniej a nie po studiach

    Czyli to bylo kiedyś mam na mysli ponad rok temu, ale zmienily sie przepisy
    niby biorą do 50lat ale czy to prawda ? Według nowych przepisów siłą nie
    mogą zabrać, co innego jesli bilet już sie dostało - czy ktoś moze to
    potwierdzic najlepiej jakims przepisem. Czy pierdykneli taką głupote w
    mediach zeby ludzi nastraszyć a przy okazji wplynie to pozytywnie na
    gospodarke a czesc mlodych ludzi pomysli "lepiej isc teraz wczesniej i mieć
    spokój bo i tak mnie wezmą" i moze chodzi o to by zgarnąć jak najwiecej
    zołnierzy bo za 2 lub 3 lata bedzie zawodowe, poniewaz UE napiera.

  • 18. Data: 2007-07-25 11:57:12
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    >a o co Ci chodzi? ?

    A moze przyjsc do WKU i błagać pułkownika kretyna o przeniesenie do rezerwy,
    a on bedzie mi gadał o ustawach z 68 roku.

  • 19. Data: 2007-07-25 12:20:16
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 25 Jul 2007 13:00:18 +0200, Wasyl napisał(a):

    > Jesteś pojeb... komunista, spalić go na stosie !

    Autor wątku jest dzieciakiem który tylko jęczeć potrafi i wpada
    w panikę ze strachu przed wojskiem - parę miesięcy na poligonie by mu
    dobrze zrobiło. Jeżeli tak się boi wojska to jak sobie w życiu radzi?

    Henry

  • 20. Data: 2007-07-25 12:22:14
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > A czy moge wysłać przyjaciela do WKU zeby zaniosł dyplom, przyjmią z rąk
    > przyjaciela ?

    No to teraz wszystko jasne! Ale ponoć pedałów nie biorą;))

    --
    Pzdr
    Leszek