  • Data: 2005-10-09 13:29:12
    Temat: Jedna uwaga (jeżeli można)
    Od: irekk <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiele odpowiezi na zadawane tutaj pytania znajdziecie w kodeksie
    rodzinnym i opikuńczym 9spraw rodziny,intercyzy,poddziału
    majątku,dzieci,itp.)kodeksie postępowania administracyjnego (sprawy
    urzędowe,odwołania gdzie,kiedy i do kogo)
    na strnach internetowych
    htp.adresy.ngo.pl/temida/przemoadresy/.html,Portal PTP-prawo
    i psychologia
    Program OBYWATEL i PRAWO - www.isp.org..pl/program/
    Oczywiście Rzzecznik Praw o.na każdej stronie sąlinki,bo moje raz dzia
    łają a ra nie ,więc nie męczę się już z ich wstawianiem.Ale łatwo
    znajdziecie je w Google..
    Jeżeli tym wpisem naruszyłem zasady tej grupy to przepraszam.