    From: "Khan" <k...@k...bydg.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jazda na rowerze w stanie nietrzezwym
    Date: Mon, 1 Dec 2003 21:51:48 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@217.97.147.210

    Jak w temacie,zostalem zatrzymany jadac rowerem po spozyciu alkoholu,
    cala sprawa jak narazie zakonczyla sie u prokuratora gdzie dostalem
    "Postanowienie -
    gdzie jest napisane: Poreczenie majatkowe w postaci wplacenia kwoty xxx zl
    na konto
    sum depozytowych" Co to jest to poreczenie, czy jest to forma grzywny? czy
    skoro depozytowa
    te pieniadze pozniej wracaja? oraz na odwrocie "uzasadnienie - ze przyznaje
    sie za do zarzucanego
    czynu,zas zastosowane srodki zapobiegawcze sa wystarczajce dla zapewnienia
    prawidlowego toku
    postepowania przygotowawczego". Czy to znaczy ze sprawa skierowana bedzie na
    droge sadowa?
    Co grodzi mi za takie wykroczenie, jakas grzywna,kara,jesli tak to ja
    wysoka, procz tego ze mam
    zawieszone prawo jazdy na rok. Czy tez moge dostac jakis wyrok z
    zawieszeniu?

    z gory dzieki za odpowiedz
    pozdrawiam