  • 41. Data: 2024-08-08 21:00:46
    Temat: Re: Jaworek
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.08.2024 o 20:23, J.F pisze:

    > No nie podoba ci się legitymowanie na ulicy, to co się dziwić, ze
    > nikogo nie łapią? :-)

    No i się tyle nalegitymowali, telefonów nasprawdzali i niespodzianka -
    jaworka nie znaleźli. No kto by się spodziewał:P

    > Wystarczy, ze miejscowość zmienił i mógł sobie spokojnie mieszkać,
    > aczkolwiek nie wiem - bez pracy, na falszywych dokumentach, czy jednak
    > pojechał za granicę, i niedawno wrócił.

    Albo rzeczywiście był za granicą, albo ukrywał się jak szczur. Z
    fałszywmi dokumentami to nie jest taka prosta sprawa odkąd to więcej niż
    kawałek plastiku. Przy głupiej kontroli drogowej sprawdzają czy prawko
    jest w systemie. Mogłby jakieś zagraniczne zalatwić, to trudniej ale on
    chyba nie był taki erudyta żeby udawać przy kontroli obcokrajowca...

    > Mogł tez pracować w ramach DG prowadzonej przez tą kobietę.
    > W jakims sklepiku, czy w usługach ...

    Jeszcze się okaże że miał w pracy ksywkę "jaworek";)

    > Chociaż ... Robercie, Policja to sprawdza regularnie bazy danych ZUS,
    > US, banki, operatorów tlf, czy może sobie spokojnie pracować i nikt go
    > nie znajdzie ?

    IMHO nie tak łatwo - jak się będzie posługiwał prostym "dowodem
    kolekcjonerskim" to gdzieś to dość szybko wypłynie w jakimś zusie czy
    NFZcie. A kradzież tożsamości to zupełnie inna liga.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 42. Data: 2024-08-08 21:02:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.08.2024 o 20:23, J.F pisze:
    > Policja to sprawdza regularnie bazy danych ZUS,
    > US, banki, operatorów tlf, czy może sobie spokojnie pracować i nikt go
    > nie znajdzie ?

    Po wybuchu wojny Rosyjsko - Ukraińskiej spokojne mógł przybiec do
    dowolnego urzędu, gdzie go ne znano i podać dowolne personalia. Pod tymi
    personaliami mógł spokojne robić cokolwiek.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 43. Data: 2024-08-08 22:20:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Po wybuchu wojny Rosyjsko - Ukraińskiej spokojne mógł przybiec do
    > dowolnego urzędu, gdzie go ne znano i podać dowolne personalia. Pod tymi
    > personaliami mógł spokojne robić cokolwiek.

    W sensie że pójdę do urzędu i dostanę paszport na dowolne nazwisko?
    Chyba nie. Papiery na ukrainca - no chyba nie dadzą tak od ręki facetowi
    co ewidentnie mowi po polsku a po ukrainsku nie. Poza tym jest afera z
    cofaniem dokumentów "uchylantom" przez wUkrainę, więc jakby tak po
    prostu Polska rozdawała dokumenty ukrainskim facetom na słowo to nikt by
    się tym nie przejął.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 44. Data: 2024-08-08 22:41:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.08.2024 o 22:20, Shrek pisze:
    > W sensie że pójdę do urzędu i dostanę paszport na dowolne nazwisko?
    > Chyba nie.

    Cop ja Ci poradzę.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 45. Data: 2024-08-08 22:49:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Cop ja Ci poradzę.

    Nic. Po prostu proszę o rozwinięcie na temat tego jak to jaworek mógł
    pójść do dowolnego urzędu i tam dostać dokumenty na dowolne personalia.
    Wydaje mi się to jednak nieco abstrakcyjne, więc pytam o szczegóły.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 46. Data: 2024-08-08 23:15:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.08.2024 o 22:49, Shrek pisze:
    > Nic. Po prostu proszę o rozwinięcie na temat tego jak to jaworek mógł
    > pójść do dowolnego urzędu i tam dostać dokumenty na dowolne personalia.
    > Wydaje mi się to jednak nieco abstrakcyjne, więc pytam o szczegóły.

    Sądzę, że przebierając nogami. Nie będę publicznie uczył, jak to zrobić.
    Ty i tak nie zrozumiesz, ale kilka mądrych osób czytających to forum może.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 47. Data: 2024-08-08 23:28:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Sądzę, że przebierając nogami.

    Kurwa - i cały misterny plan zmiany tożsamości wpisdu... Przejrzałeś mnie:P

    Nie będę publicznie uczył, jak to zrobić.
    > Ty i tak nie zrozumiesz, ale kilka mądrych osób czytających to forum może.

    Czyli nie masz wsparcia. Takiem żem myślał:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 48. Data: 2024-08-08 23:56:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.08.2024 o 23:28, Shrek pisze:
    > Czyli nie masz wsparcia. Takiem żem myślał:P

    Nie tyle wsparcia, tylko nie widzę sensu produkowania się w celu
    zaspokojenia ciekawości osoby, która tego i tak nie pojmie.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 49. Data: 2024-08-09 04:19:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-08-08, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No ale to 3 lata. Musiał coś jeść, a więc wychodzic na zakupy,
    > no chyba, ze kradł po nocy. W zimie mogło być zimno bez ogrzewania,
    > dym z komina niedopuszczalny ...

    > Ojciec im umarł, nie wiem jak matka, ale przeżyło jedno dziecko brata.
    > I sam Jaworek ma dzieci.
    >
    > Pozostaje więc chyba tylko sprawa spadku po ojcu.

    Ja o czym innym. Ludzie nie lubią mieszkać w mieszkaniu gdzie popełniono
    zabójstwo. Krewny czy nie krewny. Tu w Azji to wogóle jest z tym niezła
    maniana, ale nie sądzę, aby to i w Polsce zwisało.

    --
    Marcin

  • 50. Data: 2024-08-09 04:25:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-08-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale nie dla osób postronnych. Powiem tak - spod kamery zajebali moto i

    Ale to nie musi być osoba postronna. Ciekawość wynika z nietypowego
    zachowania. A jak jest ciekawość to i jest często chęć sprawdzenia.

    > nie było komu się tym zająć. Teraz wyobraź sobie co robi dyżurny jak
    > zglasza się do niego typ że on widział jak ktoś coś z paczkomatu
    > wyciągał w nocy:P

    To nie jest nietypowe zachowanie, które układa się w pewną prawidłowość.
    Dałem przykład z tą sprzątaczką. Jakby to zrobiła z raz, to bym sobie
    pomyślał, że ktoś miał incydentalną potrzebę pracy o 5-6 rano. Ale jak
    widzę, że to jest coś regularnego to się człowiek zastanawia o co
    chodzi.

    Główny problem tu pewnie byłby taki, że to byłoby z raz na miesiąc jeśli
    nie rzadziej. Tu już mogło by być trudniej taką prawidłowość wychwycic
    niejako w sumie przy okazji.

    --
    Marcin