  • 351. Data: 2009-07-21 10:18:09
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 11:30:35 +0200, Baloo napisał(a):

    > Takie były ich wezwania, jak i oznakowanie wozu :-/

    Kolejny naoczny *śfiadek*
    Macie skrzywienie i tyle.

  • 352. Data: 2009-07-21 10:19:03
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 11:18:04 +0200, Baloo napisał(a):

    > A jeśli uciekają, to można ich wtedy zabić :-/

    Uciekałbyś mając czyste sumienie?
    Heheh - zapytasz zaraz co to jest sumienie :))

  • 353. Data: 2009-07-21 10:20:51
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > Użytkownik "Baloo" <n...@o...eu> napisał w

    > a jednak

    Nie uciekali bez powodu.
    Uciekali w obawie przed napaścią.

    > fakty

    Jakie fakty wskazują na to, że ofiary usłyszały okrzyki POLICJA i
    zrozumiały je?

    > i co, nawet jesli byliby to troglodyci, to oni tez nie organizuja sobie
    > takich akcji przypadkowo,

    Aż tak dobrze znasz obyczaje wszystkich karków, że wiesz, ze wszystkie
    akcje organizują sobie planowo?
    Ale jesli nawet - skąd ofiary miały mieć pewność, że to nie jest akcja
    planowana na nich właśnie?

    > wiec tez odpusciliby jakby zobaczyli pomylke, ale to juz takie luzne
    > dywagacje

    Bardzo, ale to bardzo luźne.

  • 354. Data: 2009-07-21 10:21:58
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > ale to ze nie stwarzal zagrozenia to sie okazalo dopiero po fakcie, w
    > chwili kiedy do niego strzelali byli przekoniani ze stwarza

    W jaki sposób odjeżdżający samochód miałby stwarzać zagrożenie dla
    policjantów, którzy zostali w tyle?

  • 355. Data: 2009-07-21 10:27:02
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Nie masz tez obowiązku życia.
    > Po prostu - nie zachowując zdrowego rozsądku
    > - godzisz się na poniesienie ryzyka postrzelenia, a nawet śmierci.

    Wot i odezwał się Troll Herald ze swoimi jak zwykle błyskotliwymi wnioskami
    :-/

  • 356. Data: 2009-07-21 10:27:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Baloo pisze:

    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > W jaki sposób odjeżdżający samochód miałby stwarzać zagrożenie dla
    > policjantów, którzy zostali w tyle?

    Choćby brak premii :)

    --
    Liwiusz

  • 357. Data: 2009-07-21 10:28:23
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał

    > Kolejny naoczny *śfiadek*
    > Macie skrzywienie i tyle.

    Całe szczęście, że Ty tam byłeś i wszystko masz na taśmach :>

  • 358. Data: 2009-07-21 10:30:25
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    "Herald" <h...@o...eu> napisał

    > Uciekałbyś mając czyste sumienie?

    A co ma do tego sumienie?
    Nie widzę powodu, żeby stać potulnie i czekać na łaskę i niełaskę
    troglodyty, jeśli mam możliwość ucieczki.

  • 359. Data: 2009-07-21 10:39:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Baloo" <n...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Jakie fakty wskazują na to, że ofiary usłyszały okrzyki POLICJA i
    > zrozumiały je?

    sugerujesz ze byli pod wplywem, ze nie byli w stanie zrozumiec jednego
    slowa?

    > Aż tak dobrze znasz obyczaje wszystkich karków, że wiesz, ze wszystkie
    > akcje organizują sobie planowo?

    nie, ale takie akcje niezaleznie przez kogo prowadzone, w znacznej
    wiekszosci przypadkow maja okreslony cel

    > Ale jesli nawet - skąd ofiary miały mieć pewność, że to nie jest akcja
    > planowana na nich właśnie?

    a na nich z jakiego powodu?
    znaczy sie mieli cos na sumieniu i jesli nie policji to obawiali sie kolegow
    spod celi?

  • 360. Data: 2009-07-21 10:40:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > W jaki sposób odjeżdżający samochód miałby stwarzać zagrożenie dla
    > policjantów, którzy zostali w tyle?

    ucieczka samochodem to zagrozenie dla innych uczestnikow ruchu, uzbrojony
    bandyta na wolnosci to zagrozenie dla spoleczenstwa