  • 151. Data: 2004-11-23 16:55:34
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czyli policja nie powinna nic robić, tylko czekać aż bandyci sami się
    > poddadzą. Bo zepchnąć ich z drogi też nie mozna bo jak w bagażniku jest
    > zakładnik to coś może mu się stać. O to panu chodzi?

    ja pierdziele, czy ja rozmawiam z debilem? I Pan wyroki wydaje?

    W opony strzelic, samochod daleko nie zajedzie, podjechac, i zgodnie z
    procedura....

    > A trafienie ciężkim grzybkujacym pociskiem w blok silnika powoduje jego
    > pęknięcioe i unieruchomienie samochodu. W odróżnieniu od trafienia w
    opony.

    juz sobie wyobrazam jak oni strzelaja w bok silnika.

    > Tak, zacząby się zastaniawiać czy warto się narażać, bo a nuż w srodku
    > jest ktoś niewinny, Niech więc sobie bandyta jedzie.

    zalamujes mnie czlowieku! zaczeto by postepowac zgopdnie z procedura,
    czyli strzelac w opony.
    niedawbno byla piekna akcja, az mozna pogratulowac policji, strzal w
    czetry opony, samochod zatrzymany sprawca zlapany.

    > Próbowałeś kiedyś strzelać do ryuuchomego celu? Myślisz, e to tak łatwo
    > trafić w oponę? Życie to nie film.

    znowu glupie tlumaczenie, skoro potarfia 20 pociskami trafic na wysokosci
    siedzien w kabine,
    to mysle ze nie bedzie problemy z oponami, zwlaszcza jak samochod mija
    policje.
    A jezeli taki nei umie strezlac, to jakim prawem mu bron daja?

    P.

  • 152. Data: 2004-11-23 17:12:20
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 17:36:20 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshwymerrmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Pan czego? nie rozumie moim zdaniem, ?e tu jest wolny kraj cz?onkowski
    > NATO i UE i tego typu incydenty jak na placu Tien An Man ne powinny mie?
    > w Polsce miejsca. Tym bardziej nie na miejscu jest usprawiedliwianie
    > przez pana tego typu akcji, w których gin? niewinni ludzie.

    Czyli pana zdaniem nie ma różnicy pomiędzy krwawym stłumieniem pokojowej
    demonstracji studentów gdzie świadomie i celowo zamordowano wielu
    manifestantów a tragicznym wypadkiem w trakcie rozbijania zamieszek,
    których uczestnicu obrzucali policję kamieniami. Ciekawy ma pan system
    wartości.

    > Ja prosz? sobie wyobrazi? odnosz? z kolei wra?enie, ?e pan nie jest by?ym
    > s?dzi?,

    Nigdy nie twierdziłem że jestem sedzią. A co do bycia "byłym sędzią" to
    oświadczam, że tak, jestem byłym sędzią siatkówki, bo kiedyś w szkole
    sedziowałem na meczu.

    > tylko by?ym kryminalist?, lub by?ym policjantem który oczyta? si? w
    > wi?zieniu ksi??ek prawniczych w czasie odsiadywania kary za pope?nione
    > przest?pstwo, by? mo?e podobne do nadu?ycia w?adzy i si?y.

    Ma pan fantazję, panie doktorze, oj ma pan fantazję...

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 153. Data: 2004-11-23 17:13:53
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 17:39:54 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshxd01slmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Pan powinien wiedziec.

    nie wiem. Może mi pan wprost to powiedzieć? Kim sa "oni", którzy
    sprowokowali ochroniarza, ustawili policjantów i zapłacili przywódcom
    szalikowców za wywołanie burdy aby odciągnąć uwagę społeczeństwa od
    sprzedaży Rosjanom sektora paliwowego?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 154. Data: 2004-11-23 17:14:42
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 17:41:36 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

    > porwal

    > ze
    > poprzez przestrzelenie bloku silnika (i do tego słuzą).
    >>

    > ok, odbiegam od tematu, ale chcialbym poznac Pana zdanie na ten temat.
    > Wyroki dla strzelajacych policjantow, czy urlop zdrowotny ?

    Nie podejmuje się wyrokowania bez znajomości wszystkich okoliczności
    sprawy. Jeżeli naruszyli prawo, i są na to dowody winni zostać ukarani.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 155. Data: 2004-11-23 17:16:59
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 17:42:53 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshxdhy0emg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Ale wyraznie mowili, ze skrzynie z bronia i amunicja pochodzily z polski.
    > Mialy polskie oznaczenia. I teraz jaki pan ma argument?

    To nie miał byc żaden argument. Chciałem o prostu aby pan sprecyzował o co
    chodzi z tą bronią i jakie znaczenie ma to, że wyprodukowano ją w Polsce.

    > Tam u nich teraz Putin, wiec i Lenin wciaz zywy.

    Moge prosic o rozwinięcie tej wypowiedzi? bo nie rozumiem co to ma
    wspólnego z uzyciem przez pana niewłaściwej historycznie nazwy naszego
    wschodniego sąsiada.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 156. Data: 2004-11-23 17:27:07
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshxgtfmymg13b0@kura4m98.it-net.pl...
> [...]
    > sprowokowali ochroniarza, ustawili policjantów i zapłacili przywódcom
    > szalikowców za wywołanie burdy aby odciągnąć uwagę społeczeństwa od

    Być może tych onych nie ma w ogóle. Rozważamy rózne możliwości. Panie to nie
    jest sąd tylko grupa dyskusyjna, gdzie można dyskutować. Pan też zastanawia
    się co jest nie tak z moim doktoratem, chociaż jak najbardziej zdobyłem go w
    kraju zachodnim na zacnej uczelni, uczciwą, ciężką pracą i latami wyrzeczeń,
    pracy za marne grosze. Są na to dowody w postaci publikacji w zachodnich
    czasopismach naukowych. Niestety nie publikowałem w Polsce, więc może pan
    poczytać jedynie po angielsku. Jest on z przedmiotów ścisłych, nie z prawa,
    więc posługuję się terminologią potoczną i nie mam obowiązku znać terminów
    prawniczych, co nie przesądza, że nie mogę sobie porozmawiać w tej grupie o
    sprawach, które są ważne dla mnie i innych Polaków.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 157. Data: 2004-11-23 17:28:48
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 17:49:57 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

    > co stali styłu zaczeli ich obrzucać kamieniami. Prosze przeczytac relacje
    > na temat zdarzeń.
    >>

    > reazcje policjantow? Nie rozsmieszaj mnie. Mysle ze poszkodowanemu
    > studentowi (nie dresowi) chyba bardziej mozna uwierzyc.

    A ja myślę, że nie. Bo jak był niewinny i w zajściu nie brał udziału to
    go tam wogóle nie powinno być. Policja wkońcu wzywała do "rozejścia się".
    I z całym szacunkiem ja bardziej wierzę policjantom.

    > Tym bardziej ze "los studenta" nie zalezy
    > od tego co powie. Maja jakies dowody? Po rzuycaniu kamieniem zostaja
    > slady na lapach, co > za problem zlapac gowniarza. Student mial pocisk w
    > brzuchu.

    Ponownie. Co on tam robił skoro nie brał udziału w zajściach? Popatrzeć
    przyszedł?

    > Ta grupka ktora byla w ROzmowach w toku Stala zupelnie na boku.Nie w
    > tlumie, policjant MUSIAL sie odwrcocic by do nich strzelic. Nie mozna
    > strzelac dowzzystkiego co sie rusza.

    Tak oni twierdzą? A oglądałeś ten program o zajściach na meczu jak pewien
    chłopak co dostał w gumową kulą w oko płaczliwie na łóżku szpitalnym,
    opowiadał, że on wogóle nie brał w tym udziału, chciał uciec i go trafiło?
    Potem pokazali film nakręcony przez Policje na którym wyraźnie widać jak
    owa biedna ofiara policji rzuca w funkcjonariuszy kamieniami. Policja
    celowała prawidłowo, w nogi, Gówniarz dostał w oko jak się chylił po
    kamień. To mnie skutecznie oduczyło bezkrytycznie wierzyć pokrzywdzonym.

    Widzial ze ktos rzuyca w JEGO NOGI
    > winien strzelic i zatrzymac, a nie strzelac do wszystkich we wszystko. To
    > nie zabawa w PaintBall.

    Grał pan kiedyś w paintball? chyba nie bo by pan wiedział jak trudno
    trafić w ruchomy cel.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 158. Data: 2004-11-23 17:32:38
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 17:55:34 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

    > ja pierdziele, czy ja rozmawiam z debilem? I Pan wyroki wydaje?

    Nie wydaję, i nigdy tak nie twierdziłem.

    > W opony strzelic, samochod daleko nie zajedzie, podjechac, i zgodnie z
    > procedura....

    Łatwo powiedzieć, w opony strzelić.

    > opony.
    >
    > juz sobie wyobrazam jak oni strzelaja w bok silnika.

    Normalnie. W maskę na wysokości osłonu chłodnicy. Większośc samochodów ma
    silnik z przodu.

    > zalamujes mnie czlowieku! zaczeto by postepowac zgopdnie z procedura,
    > czyli strzelac w opony.

    A pociski, które nie trafiły w opony pewnie rozpłynęłyby się w powietrzu?
    O nie, poleciałyby dalej i po odbiciu się od asfaltu trafiły w coś lub
    kogoś

    > niedawbno byla piekna akcja, az mozna pogratulowac policji, strzal w
    > czetry opony, samochod zatrzymany sprawca zlapany.

    Mogę prosić o namiar do opisu owej akcji?

    > znowu glupie tlumaczenie, skoro potarfia 20 pociskami trafic na wysokosci
    > siedzien w kabine, to mysle ze nie bedzie problemy z oponami,

    Z całym szacunkiem siedzenia to znacznie większy cel niż opony.

    > zwlaszcza jak samochod mija policje.
    > A jezeli taki nei umie strezlac, to jakim prawem mu bron daja?

    A pan potrafi trafić celując z ręki w oponę jadacego samochodu?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 159. Data: 2004-11-23 17:38:03
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > ja pierdziele, czy ja rozmawiam z debilem? I Pan wyroki wydaje?

    Ja wiem czy on debil? Ideologia go zaćmiła.

    > W opony strzelic, samochod daleko nie zajedzie, podjechac, i zgodnie z
    > procedura....

    Von F> > A trafienie ciężkim grzybkujacym pociskiem w blok silnika powoduje
    jego
    > opony.

    P. > juz sobie wyobrazam jak oni strzelaja w bok silnika.

    Tak ten argument pana sedziego von Falkensteina jest istotnie zabawny,
    poniewaz aby przestrzelic silnik samochodu, który ucieka przed policja i oni
    widza jego bagaznik, to trzeba zaczac od przestrzeliwania bagaznika,
    siedzen, kierowcy i pasazerów, potem dopiero pocisk moglby dostac sie do
    komory silnika i ewentualnie przebic silnik. Może zakupic im pociski
    sterowane typu Tomahawk z demobilu? To dopiero policjanci beda mieli sobie
    frajde w przestrzeliwaniu calego samochodu nie tylko silnika.

    > zalamujes mnie czlowieku!

    Nie tylko pana on zalamuje.

> [...]
    > policje.
    > A jezeli taki nei umie strezlac, to jakim prawem mu bron daja?

    Takim jakim mgr Von Falkenstein byl sedzia.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 160. Data: 2004-11-23 17:39:59
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshxgquu5mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Nigdy nie twierdziłem że jestem sedzią. A co do bycia "byłym sędzią" to
    > oświadczam, że tak, jestem byłym sędzią siatkówki, bo kiedyś w szkole
    > sedziowałem na meczu.

    Aha siatkowki. Cool!

    > Ma pan fantazję, panie doktorze, oj ma pan fantazję...

    pomaga mi ona w pracy twórczej.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.