  • 141. Data: 2004-11-23 16:02:12
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 08:32:01 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

> [...]
    >
    > Czy ?wiat robi mi prezenty? Czemu ja mam szuka? waszego cz?owieka? Wy
    > "dzielni" lewicowcy nie wiecie gdzie on jest? to co on zrobi? to jest
    > radziecka szko?a, czy inna? Wie pan kto ich szkoli?? Je?li nie to niech
    > pan
    > zgadnie.
    >
    > Kto? Amerykanie?
    >
    > B??d.
    >
    > Prosz? zgadywa? jeszcze raz.
    >
    > Pytanie pomocnicze: sk?d mieli ka?asznikowy i amunicj?? Nawet sam
    > binladen
    > wyst?powa? z kbk AK przed kamer?. W USA takich nie produkuj?.

    Nie produkują. Ale bez problemu mozna je tam kupić. Wystarczy pozwolenie
    na broń, o które łatwo.

    > Kiedy by?em w Irlandii znaleziono na irlandzkiej pla?y pochodz?cy z
    > Polski transport broni dla terrorystycznej organizacji IRA. Ka?asznikowy
    > i.t.d. Mówili o tym w
    > radio i w telewizji.

    No i co z tego? Kałasznikowy io jego lokalne kopie produkowano także w
    NRD, Czechosłowacji, Węgrzech, Rumunii, Syrii, Chinach, wymieniać dalej?

    W tym samym roku, lub nieco wcze?niej Polska
    > wystapi?a z Uk?adu Warszawskiego, w którym musia?a prowadzi? interesy
    > dla Rosji
    > radzieckiej.

    Proszę zajrzec do podręcznika historii i sprawdzić jak nazywał się kraj,
    za naszą wschodnią granicą. Rosja radziecka to była za Lenina, panie
    doktorze.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 142. Data: 2004-11-23 16:03:17
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 16:28:17 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

    > sami
    >>

    > oberwali tez Ci ktorzy stali z tylu (z apolicjantami)

    Policjanci przesuwali się w przód i w tył. Jak posuwali się w przód ci co
    stali styłu zaczeli ich obrzucać kamieniami. Prosze przeczytac relacje na
    temat zdarzeń.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 143. Data: 2004-11-23 16:07:42
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshxcoymqmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Czyli policja zapłaciła szalikowcom, żeby wtargnęli na Juwenalia, po czym
    > sprowokowała ich do burdy, zeby odciągnąc uwagę społeczeństwa od próby
    > sprzedania Rosjanom przemysłu paliwowego.
    >
    > Czy pan naprawdę wierzy w te bzdury, które pan tu wypisuje?

    W bzdury nie wierzę. Gdzie napisałem, że policja?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 144. Data: 2004-11-23 16:13:39
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 17:07:42 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshxcoymqmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > W bzdury nie wierz?. Gdzie napisa?em, ?e policja?

    "oni potrafili ochroniarza, który ochrania? imprez? sprowokowa? do
    rzucania w nich p?ytami chodnikowymi, to ci polcjanci musieli by? ju?
    wcze?niej odpowiednio ustawieni do sprowokowania wi?kszej awantury, a
    przywódcom szalikowców te? mo?e zap?acili"

    Jeżeli "oni" to nie policja to kim sa "oni"?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 145. Data: 2004-11-23 16:28:17
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    wiadomości news:cnvm9f$a2p$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Był taki wypusk doktorów marcowych, ale Grześ chyba na to za młody...

    Gdzie? w Cambridge czy innym tego typu uniwersytecie zachodnim wypuszczali
    marcowych? Nie palił pan trawki ostatnio?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 146. Data: 2004-11-23 16:36:20
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshwymerrmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Odnosze wrazenie,
    > że z panskim doktoratem jest coś nie tak bo mam wątpliwości, czy doktorat
    > mógł uzyskac człowiek, który nie rozumie prostego tekstu pisanego.

    Pan czegoś nie rozumie moim zdaniem, że tu jest wolny kraj członkowski NATO
    i UE i tego typu incydenty jak na placu Tien An Man ne powinny mieć w Polsce
    miejsca. Tym bardziej nie na miejscu jest usprawiedliwianie przez pana tego
    typu akcji, w których giną niewinni ludzie.

    Ja proszę sobie wyobrazić odnoszę z kolei wrażenie, że pan nie jest byłym
    sędzią, tylko byłym kryminalistą, lub byłym policjantem który oczytał się w
    więzieniu książek prawniczych w czasie odsiadywania kary za popełnione
    przestępstwo, być może podobne do nadużycia władzy i siły.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 147. Data: 2004-11-23 16:39:54
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshxd01slmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Jeżeli "oni" to nie policja to kim sa "oni"?

    Pan powinien wiedziec.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 148. Data: 2004-11-23 16:41:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Proszę przeczytać całą dyskusję. Mówimy o broni gładkolufowej i o tym,
    ze
    > pociski berenneke moga służyć do zatrzymania szarzującego pojazdu
    poprzez
    > przestrzelenie bloku silnika (i do tego słuzą).

    ok, odbiegam od tematu, ale chcialbym poznac Pana zdanie na ten temat.
    Wyroki dla strzelajacych policjantow, czy urlop zdrowotny ?

    P.

  • 149. Data: 2004-11-23 16:42:53
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshxdhy0emg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > No i co z tego? Kałasznikowy io jego lokalne kopie produkowano także w
    > NRD, Czechosłowacji, Węgrzech, Rumunii, Syrii, Chinach, wymieniać dalej?

    Ale wyraznie mowili, ze skrzynie z bronia i amunicja pochodzily z polski.
    Mialy polskie oznaczenia.
    I teraz jaki pan ma argument?

    > Proszę zajrzec do podręcznika historii i sprawdzić jak nazywał się kraj,
    > za naszą wschodnią granicą. Rosja radziecka to była za Lenina, panie
    > doktorze.

    Tam u nich teraz Putin, wiec i Lenin wciaz zywy.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 150. Data: 2004-11-23 16:49:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    co
    > stali styłu zaczeli ich obrzucać kamieniami. Prosze przeczytac relacje

    reazcje policjantow? Nie rozsmieszaj mnie. Mysle ze poszkodowanemu
    studentowi (nie dresowi)
    chyba bardziej mozna uwierzyc. Tym bardziej ze "los studenta" nie zalezy
    od tego co powie.
    Maja jakies dowody? Po rzuycaniu kamieniem zostaja slady na lapach, co za
    problem zlapac gowniarza.
    Student mial pocisk w brzuchu.

    Ta grupka ktora byla w ROzmowach w toku Stala zupelnie na boku. Nie w
    tlumie, policjant MUSIAL
    sie odwrcocic by do nich strzelic. Nie mozna strzelac do wzzystkiego co
    sie rusza. Widzial ze ktos rzuyca w JEGO NOGI
    winien strzelic i zatrzymac, a nie strzelac do wszystkich we wszystko. To
    nie zabawa w PaintBall.

    P.