  • 131. Data: 2004-11-23 15:25:27
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cnunmp$dnv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Kule sa szybsze niż biegnące dziecko.

    Od rozpoczęcia rozróby do przyjazdu Policji mija trochę czasu. Zanim
    Policja zacznie strzelać znów mija jakiś czas. W tym czasie spokojni
    obywatele mogą być już bardzo daleko, a ci którzy zostali na miejscu sami
    podejmują ryzyko oberwania od którejś ze stron.

    Alek

  • 132. Data: 2004-11-23 15:28:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    sami
    > podejmują ryzyko oberwania od którejś ze stron.

    oberwali tez Ci ktorzy stali z tylu (z apolicjantami)

    P.

  • 133. Data: 2004-11-23 15:29:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A gdzie Pan to wyczytał?, bo ja nic nie słyszałem o takim zajściu.

    bylo dzis w interwencji na polsat. Moze bedzie na ich stronie.
    Przypuszczam ze na 99% w pod napieciem. Az sie dziwie ze nie bylo w tym
    tygodniu.

    P.

  • 134. Data: 2004-11-23 15:33:56
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Wy "dzielni" lewicowcy

    To do mnie? Z kimś mnie pomyliłeś.

    > Pytanie pomocnicze: skąd mieli kałasznikowy i amunicję?

    Człowieku, ta broń jest bardziej rozpowszechniona niż grzybica stóp! Każdy
    może ją mieć z rozmaitych źródeł. Jak chcesz to zapytaj na stadionie
    X-lecia lub innym większym bazarku.

    Alek

  • 135. Data: 2004-11-23 15:36:16
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 15:11:18 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

    > nie zalamuj mnie czlowieku, skoro maja gotowy helikopter ktory wylatuje
    > gdy zostanie skradziony samochod
    > z GPSem to w takiej sytuacji raczem nie zabraknie.

    Gdzie mają taki helikopter?. Bo w moim mieście go nie mają.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 136. Data: 2004-11-23 15:38:23
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 15:09:58 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

    > nic
    >>
    > Pana zdaniem nalezy strzelac w glowe kierowcy i pasazerow? A jak porwal
    > dziewczynke powiedzmy?
    >
    > A jak by sie pan czul gdyby jechal Pan z coreczka, widzi Pan 8 osob w
    > kominiarkach przy niezonakowanych samochodach z bronia w reku w srodku
    > lasu ktorzy pna
    > zatrzymuja. Zakladam ze Pan nie specjalnei chce sie zatrzymac, slyszy
    > Pan strzalyy,
    > odwraca sie patrzy a...
    > ..coreczka ma dziure w czole z ktorej jak z kranu wyplywa gesta czarna
    > krew..

    Proszę przeczytać całą dyskusję. Mówimy o broni gładkolufowej i o tym, ze
    pociski berenneke moga służyć do zatrzymania szarzującego pojazdu poprzez
    przestrzelenie bloku silnika (i do tego słuzą).

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 137. Data: 2004-11-23 15:44:48
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 13:08:53 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

> [...]
    > wi?kszej awantury, a przywódcom szalikowców te? mo?e zap?acili, ?eby
    > odci?gn?? opini? spo?eczn? od wa?nych spraw w Polsce np. próby
    > sprzedania Rosjanom wa?nych
    > strategicznie ga??zi przemys?u polskiego jakimi s? energetyka i przemys?
    > paliwowy.
    >
    > Ja sobie tego nie wyobra?am, ?e nagle wpada banda chuliganów na
    > Juvenalia, a ochronia? zaczyna rzuca? w polcij? p?ytami chodnikowymi,
    > która przyje?d?a
    > uspokoi? towarzystwo i jemu w sumie pomóc.
    >
    > Chce nam pan wmówi? chorob? psychiczn? ochroniarza? Jak próbowa? pan mi

    ROTFL!

    Czyli policja zapłaciła szalikowcom, żeby wtargnęli na Juwenalia, po czym
    sprowokowała ich do burdy, zeby odciągnąc uwagę społeczeństwa od próby
    sprzedania Rosjanom przemysłu paliwowego.

    Czy pan naprawdę wierzy w te bzdury, które pan tu wypisuje?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 138. Data: 2004-11-23 15:46:31
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:opshwymerrmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Odnosze wrazenie,
    > że z panskim doktoratem jest coś nie tak bo mam wątpliwości, czy
    doktorat
    > mógł uzyskac człowiek, który nie rozumie prostego tekstu pisanego.

    Był taki wypusk doktorów marcowych, ale Grześ chyba na to za młody...

    > Pozostawię to ocenie ogółu (a w zasadzie tych co jeszcze to czytają)

    Nie rezygnuj, to się robi lepsze niż pl.rec.humor

    Alek

  • 139. Data: 2004-11-23 15:51:55
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 15:16:58 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

    > obliczu
    > komunistycznych
    >>

    > odbiegne troche od tematu. Skad pana zdaniem policja ma wiedziec w ktore
    > miejsce silnika strtzelic?
    > Czy ustawa nie nakazuje w tym przypadku strzemac w opony?A jezeli w
    > bagazniku jest zakladnik?
    > pomysl Pan troche, wiecej wyobrazni!

    Czyli policja nie powinna nic robić, tylko czekać aż bandyci sami się
    poddadzą. Bo zepchnąć ich z drogi też nie mozna bo jak w bagażniku jest
    zakładnik to coś może mu się stać. O to panu chodzi?

    A trafienie ciężkim grzybkujacym pociskiem w blok silnika powoduje jego
    pęknięcioe i unieruchomienie samochodu. W odróżnieniu od trafienia w opony.

    > moim zdaiem jak by porzadnie ukarano jedna grupe policjantow ktorzy
    > przekroczyli uprawnienia (ale tak porzadnie ukarali, wieloletnim
    > wiezieniem) to by sieskonczylo, bo jzu kazdy nastepny zaczal by sie
    > zastanawiac.

    Tak, zacząby się zastaniawiać czy warto się narażać, bo a nuż w srodku
    jest ktoś niewinny, Niech więc sobie bandyta jedzie.

    > Na epwno wolalby wtedy w opony strezlic. A tak, istotne dowody(kule)
    > znikaja (czary mary) a policjantow wysylaja na wczasy,
    > i jak tu zmobilizowac reszte do do rzetelnego wypelniania obowiazkow.
    > (postepowania zgodnie z ustawa) ????

    Próbowałeś kiedyś strzelać do ryuuchomego celu? Myślisz, e to tak łatwo
    trafić w oponę? Życie to nie film.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 140. Data: 2004-11-23 15:56:37
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 16:46:31 +0100, Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał:

> [...]
    >
    > Był taki wypusk doktorów marcowych, ale Grześ chyba na to za młody...

    > Nie rezygnuj, to się robi lepsze niż pl.rec.humor

    ostatni tekst doktorka trzeba by przeforwardować na humor.

    Ten w którym przedstawił teorę, że policja zapłaciła szalikowcom, żeby
    wywołali burdę która odwróci uwagę społeczeństwa od sprzedażt Rosji
    polskiego przemysłu petrochemicznego

    --
    Falkenstein
    skazania.