  • 41. Data: 2018-07-20 13:08:35
    Temat: Re: Totalna opozycja walczy o takie państwo prawa jakie tworzył prezydent Lech Wałęsa? [falandyzacja prawa]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Lepiej już nic nie próbuj rozumieć, tylko powtarzaj przekazy dnia, jak
    > Bwana Kubwa Prezes przykazał.

    Czy twój przekaz dnia jest taki żeby na grupie *prawo* nawet nie udawać że
    się dyskutuje o prawie? Wspaniale go realizujesz, tak trzymać! ;-)

    --
    A. Filip

  • 42. Data: 2018-07-20 13:24:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 20 Jul 2018 13:08:35 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > żeby na grupie *prawo* nawet nie udawać że
    > się dyskutuje o prawie?

    "Czemu to, prałacie,
    Nie tak sami żywiecie, jako nauczacie?"

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

  • 43. Data: 2018-07-20 13:56:11
    Temat: Re: Jakie kary grożą (posłance Schmidt) za przewożenie 2 ludzi W BAGAŻNIKU? :-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-07-18 o 21:07, J.F. pisze:

    > A teraz nikogo nie wpuszczą ?

    Osobiście uważam akurat, że słusznie. Sejm, to urząd, jak każdy inny i
    nie widzę powodu, by z tego muzeum robić. Zwłaszcza, że "eksponatami"
    raczej nie ma co się chwalić :-D

    W normalnym kraju nikt w parlamencie nie urządza szopek, ale u nas
    wprowadzono taki zwyczaj. Moim zdaniem kara za taką szopkę powinna być
    taka, by nikomu - podkreślam nikomu, nawet posłowi - coś takiego do
    głowy nawet nie przyszło. Nie ważne w jak szczytnym celu i jak bardzo
    inwalidą jest sprawca.

  • 44. Data: 2018-07-20 14:00:41
    Od: Kviat

    W dniu 2018-07-20 o 11:11, RadoslawF pisze:

    > Na tylu gówno burzach się już ośmieszyli, ale ich zwolennicy im
    > wierzą bezkrytycznie a inni ich zwolennicy propagują tę wiarę
    > za granicą.

    Słuszna uwaga na temat pis.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 45. Data: 2018-07-20 14:13:27
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > taka, by nikomu - podkreślam nikomu, nawet posłowi - coś takiego do
    > głowy nawet nie przyszło. Nie ważne w jak szczytnym celu i jak bardzo

    W Senacie USA urządzili niedawno (2018-06-29) podobną szopkę
    (sit-in) i prawie 400 osób zostało "zatrzymanych" przez capitol police
    czyli odpowiednik straży marszałkowskiej. [Pamiętam "doprezyzowania" z
    innych źródeł a to poniżej to zasadniczo do ułatwienia znalezienia
    lepszych źródeł]

    https://www.telesurtv.net/english/news/US-Protestors
    -Lawmaker-Arrested-in-Senate-Building-Sit-in-Over-Im
    migration-20180629-0007.html
    > US: Over 600 Protestors, Lawmaker Arrested in Senate Building ICE Sit-in Over
    Immigration

    --
    A. Filip

  • 46. Data: 2018-07-20 14:20:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    > A potem świat się zmienił i oni też.
    > Zagwarantowali sobie stanowiska i pieniądze oraz niekaralność
    > za lata swojej władzy. I dostali. Trzeba było kolejnych prawie
    > trzydziestu lat aby pojechali bandytom z ubecji po wysokich
    > emeryturach.

    Piotrowicz i Kryże strasznie cierpią :))

  • 47. Data: 2018-07-20 14:28:55
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "A. Filip" <a...@p...pl> pisze:

> [...]
    > lepszych źródeł]
    >
    > https://www.telesurtv.net/english/news/US-Protestors
    -Lawmaker-Arrested-in-Senate-Building-Sit-in-Over-Im

    https://www.reuters.com/article/us-usa-immigration-p
    rotests/protestors-lawmaker-arrested-in-senate-build
    ing-sit-in-over-immigration-idUSKBN1JO173

    --
    A. Filip

  • 48. Data: 2018-07-20 14:31:32
    Od: Kviat

> [...]
    > raczej nie ma co się chwalić :-D
    >
    > W normalnym kraju nikt w parlamencie nie urządza szopek, ale u nas

    Podziękuj pis.
    W normalnym kraju ludzie nie mają powodów robić w parlamencie szopek.
    W normalnym kraju rząd nie urządza szopek w parlamencie.

    > Moim zdaniem kara za taką szopkę powinna być
    > taka, by nikomu - podkreślam nikomu, nawet posłowi - coś takiego do
    > głowy nawet nie przyszło. Nie ważne w jak szczytnym celu i jak bardzo
    > inwalidą jest sprawca.

    No widzisz. A posłom pis i rządowi pisowskiemu przychodzą do głowy.
    I żadna kara ich za to nie spotyka. Za to spotyka tych, którzy przeciwko
    tym pisowskim szopkom protestują.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 49. Data: 2018-07-20 14:52:33
    Temat: Re: Polska to kraj nienormalny jak USA bo ludzie protestują w parlamencie
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > Podziękuj pis.
    > W normalnym kraju ludzie nie mają powodów robić w parlamencie szopek.
    > W normalnym kraju rząd nie urządza szopek w parlamencie.
    > [...]

    Czyli Polska jest krajem "nienormalnym jak USA" [A]? Uff :-)
    Dla mnie nienormalny jest brak _prawidłowej_ reakcji w Sejmie.
    Reakcji która powinna zakończy ten nielegalny protest *w Sejmie* w ciągu
    kilku, góra kilkunastu godzin.

    [A] https://www.reuters.com/article/us-usa-immigration-p

  • 50. Data: 2018-07-20 15:22:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-07-18 o 14:31, Kviat pisze:

    > Podziękuj pis.
    > W normalnym kraju ludzie nie mają powodów robić w parlamencie szopek.
    > W normalnym kraju rząd nie urządza szopek w parlamencie.

    Jak generalnie niespecjalnie mi się podoba, to co robi PiS, to zakresie
    obrony godności parlamentu uważam, że za mało robią. Organizatorzy i
    uczestnicy protestu w Sejmie powinni dostać takie kary, by jeszcze ich
    wnuki to opowiadały sobie, jako przestrogę.

    > No widzisz. A posłom pis i rządowi pisowskiemu przychodzą do głowy.
    > I żadna kara ich za to nie spotyka. Za to spotyka tych, którzy przeciwko
    > tym pisowskim szopkom protestują.

    Z zasady - nie w parlamencie.