  • 1. Data: 2003-08-22 04:48:59
    Temat: Jakie dokumenty po rozwodzie?
    Od: "PARKER" <a...@n...usmotor.pl>

    Już minął ponad miesiąc od mojego rozwodu. Powinienem odebrać
    jakiś dokument z sądu ale może ktoś mi napisze jak konkretnie
    nazywa się ten dokument i gdzi trzeba się zgłosić po niego ??
    Chodzi o W-we i sąd na Al.Solidarności.
    PZDR
    Adam

  • 2. Data: 2003-08-22 04:56:05
    Temat: Re: Jakie dokumenty po rozwodzie?
    Od: "Krzysztof Hans" <k...@p...com>

    Dokumentem jest prawomocny wyrok sadu. Odbierasz go w sekretariacie
    wydzialu, gdzie toczyla sie Twoja sprawa, o ile byla zona nie wniosla
    odwolania (wtedy wyrok nadal jest nieprawomocny)
    Ktory to wydzial, mozesz sprawdzic na wezwaniu na sprawe rozwodowa - z
    pewnoscia jest tam odpowiedni stempel.

    Z tym dokumentem mozesz udac sie do USC, gdzie brales slub, albo czekac az
    zrobi to sad, a na to ma dosyc dlugi termin.
    Jesli sam zaniesiesz do USC, to szybciej bedziesz mogl wymienic sobie dowod
    i zalatwic inne formalnosci.

    powodzenia na nowej drodze zycia!
    ;-)

    Krzysiek